تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/09/17 - 12:00
کد خبر: 453210

با هتل‌های سه ستاره و اقتصادی استانبول آشنا شوید

با هتل‌های سه ستاره و اقتصادی استانبول آشنا شوید

هتل تکسیم لاین، یکی از به صرفه ترین هتل ها برای اقامت در استانبول است. این هتل درست وسط استانبول قرار دارد. تصور کنید که شب‌ها از تراس پشت‌بام هتل به خیابان استقلال خیره هستید و در حالی که قهوه ترک می‌خورید، به این فکر می کنید که قبل از خواب یک حمام ترکی گرم بگیرید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اگر می‌خواهید ارزان و لوکس سفر کنید یک راه بیشتر ندارید! باید بهترین هتل های سه ستاره را رزرو کنید. هتل های سه ستاره قیمت مناسبی نسبت به دیگر هتل ها دارند، از سمتی خیلی از آن‌ها از نظر امکانات، موقعیت جغرافیایی و سایر گزینه‌ها هم ردیف هتل های گران قیمت و لوکس هستند. البته برای پیدا کردن یک هتل سه ستاره با تمام این ویژگی‌ها باید حسابی بگردید. در این مقاله قصد داریم شما را با هتل های اقتصادی مثل هتل آوجیلار امره استانبول آشنا کنیم. اگر از ترس هزینه زیاد اقامتگاه هر بار سفرتان را به عقب می‌اندازید این مقاله به شما کمک می‌کند.

هتل آوجیلار امره استانبول

اگر به دنبال یک هتل ارزان قیمت با دسترسی راحت به مرکز شهر می‌گردید، هتل آوجیلار استانبول گزینه مناسبی است. البته این هتل به مرکز شهر استانبول نزدیک نیست اما با توجه به اینکه در منطقه آوجیلار قرار دارد شما می‌توانید به راحتی و با متروبوس ( بی آر تی) یا مترو خودتان را به قسمت‌های مرکزی استانبول برسانید.

هتل آوجیلار امره استانبول در غرب این شهر و در محل اروپایی قرار دارد. قسمت‌ های جنوبی منطقه اوجیلار به سواحل دریای مرمره می‌رسند به همین دلیل هتل اوجیلار دسترسی خوبی به ساحل دارد و برای آب‌تنی و کشتی سواری در استانبول گزینه مناسبی است.

یکی دیگر از مزیت های اقامت در منطقه اروپایی دسترسی به مراکز خرید ارزان قیمت استانبول است. هتل آوجیلار در نزدیکی مرکز خرید پلیکان مال قرار دارد و کارتان را برای خرید در استانبول راحت می‌کند. از سمتی موزه شکلات و موزه هوانوردی استانبول در نزدیکی این هتل می‌توانند نقاط جذابی برای دیدن باشند.

هتل آوجیلار آمره استانبول پذیرش 24 ساعته دارد و نیازی نیست نگران ساعت ورودتان به استانبول باشید. از سمتی می‌توانید صبحانه را با پرداخت هزینه مناسب در هتل میل کنید. تمام نقاط این هتل دارای اینترنت رایگان است. تمامی اتاق‌ها مجهز به حمام و وسایل بهداشتی هستند. علاوه‌براین قسمت‌هایی برای سیگار کشیدن در این هتل وجود دارد. تمام اتاق های هتل آوجیلار آمره استانبول مجهز به تلویزیون و مینی بار هستند و شما می‌توانید در این هتل از خدمات ترنسفر فرودگاهی استفاده کنید.

 

هتل تکسیم لاین استانبول

هتل تکسیم لاین، یکی از به صرفه ترین هتل ها برای اقامت در استانبول است. این هتل درست وسط استانبول قرار دارد. تصور کنید که شب‌ها از تراس پشت‌بام هتل به خیابان استقلال خیره هستید و در حالی که قهوه ترک می‌خورید، به این فکر می کنید که قبل از خواب یک حمام ترکی گرم بگیرید.

تمام این‌ها و خیلی بیشتر از این با قیمت مناسب در هتل تکسیم لاین برای شما مهیا شده است. می توانید صبح بعد از یک ورزش جانانه در باشگاه ورزشی هتل یا رفتن به سونا و اسپا با یک پیاده‌روی کوتاه به میدان تکسیم بروید. تا برج گالاتا پیاده‌روی کنید و اگر بیشتر از این حال‌وهوای قدم زدن دارید خودتان را به یک ساندویچ ماهی در کنار ساحل دعوت کنید.

البته فراموش نکنید که صبحانه هتل تکسیم لاین رایگان است و شما می‌توانید غذاهای محلی استانبول را در این هتل رایگان امتحان کنید.، پس حتما بین ساعت 8 تا 10 از خواب بیدار شوید. این هتل خدمات 24 ساعت دارد. هر ساعتی از شبانه‌روز که به استانبول برسید، هر ساعتی که هوس خوردن غذا یا نوشیدنی کنید و هر ساعتی که بخواهید از هتل خارج شوید کافی است با پرسنل هتل تماس بگیرید.

از این گذشته اگر دلتان می‌خواهد به نقاط دورتری بروید کافی است با پرداخت هزینه از تاکسی های هتل تکسیم لاین استفاده کنید، البته موضوع فقط به تاکسی محدود نمی‌شود، شما می‌توانید از ترانسفر کشتی های تفریحی هم استفاده کنید.

اگر از استانبول گردی خسته شدید می‌توانید شام را در رستوران هتل بخورید یا به صورت بسته‌بندی شده در اتاقتان تحویل بگیرید. اتاق های این هتل همگی مجهز به حمام خصوصی با دوش، لوازم بهداشتی و سشوار رایگان هستند. اینترنت رایگان در همه قسمت‌های هتل وجود دارد و شما می‌توانید از مینی بار و تلویزیون در اتاقتان استفاده کنید.

با هتل‌های سه ستاره و اقتصادی استانبول آشنا شوید

فورز هتل استانبول

مسجد آبی یکی از زیباترین نماهایی است که می‌توانید از استانبول ببینید. این مسجد در قلب استانبول قرار گرفته و هر توریستی باید حداقل یک بار آن را از نزدیک ببیند. با اقامت در هتل فورس می‌توانید مسجد آبی استانبول را در نزدیکی خود و از تراس پشت بام هتل به راحتی تماشا کنید. هتل فورز با قلب استانبول فقط چند دقیقه فاصله دارد.

اقامت در هتل‌ های نزدیک به مرکز استانبول هزینه سفر شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. به این دلیل که با بیشتر مکان های توریستی استانبول فقط چند دقیقه فاصله دارید. اما اگر دلتان می خواهد به ساحل بکر یا منطقه دورتری بروید می توانید از تاکسی های هتل فورز استفاده کنید.

تمام اتاق‌های این هتل مجهز به اینترنت، حمام با وسایل بهداشتی، مینی بار و تلویزیون هستند. علاوه بر این شما می‌توانید ناهار و صبحانه را در رستوران هتل بخورید یا غذا را به شکل بسته بندی در اتاقتان تحویل بگیرید.

هتل فورز استانبول در نزدیکی بازار بزرگ، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و میدان تکسیم قرار دارد، بنابراین حتی اگر قصد داشته باشید تمام طول سفر را در اتاقتان بمانید، منظره‌های تراس و نزدیکی این هتل به خیابان استقلال همه چیزی که از حال‌وهوای استانبول نیاز دارید به شما می‌دهد.

با هتل‌های سه ستاره و اقتصادی استانبول آشنا شوید

ارزان ترین هتل های استانبول را در فلای تودی رزرو کنید

اگر می‌خواهید با هزینه محدود بهترین سفر ممکن به استانبول را تجربه کنید، سری به فلای تودی بزنید. شما با یک جست‌وجو کوتاه متوجه تنوع هتل های سه ستاره استانبول در فلای تودی و از آن مهم‌تر قیمت آن‌ها می‌شوید. چه نوع اقامتگاهی می‌خواهید؟ هتل آپارتمان، هاستل یا هتل پنج ستاره ؟ چه قیمتی مدنظرتان است؟ چندنفر هستید یا در چه نقطه‌ای از شهر می‌خواهید اقامت داشته باشید؟ همه چیز برای رزرو اقامتگاه مناسب شما فیلتر شده است.

اگر به دنبال بهترین سایت رزرو هتل های سه ستاره استانبول هستید، ما به شما فلای تودی را پیشنهاد می‌دهیم. این سایت هتل ها را بر اساس ارزان ترین قیمت دسته‌بندی می کند. به دنبال فیلترهای دیگری هستید؟ فلای تودی فیلترهای متنوعی دارد که به شما اجازه می‌دهد هتل مورد نظرتان را بدون جست‌وجو کردن‌های طولانی پیدا کنید.

و از همه مهمتر اینکه مقصد مهم نیست! این یعنی چه بخواهید به استانبول بروید و چه هتلی در نیومکزیکو، می‌توانید در ایران و با ارز ایرانی هتل تان را رزرو کنید. این سایت مجموعه‌ای از متنوع ترین هتل ها در تمام نقاط جهان است. می‌خواهید بلیط پرواز استانبول و اقامتگاهتان را به راحتی و در چند دقیقه بخرید؟ فلای تودی ارزان قیمت ترین بلیط پرواز را به شما ارائه می‌دهد.

منتظر هستید تا قیمت بلیط کاهش پیدا کند؟ کافی است به سایت فلای تودی بروید و آدرس ایمیلتان را وارد کنید. حالا با فعال کردن گزینه اطلاع از آخرین قیمت ها، آخرین قیمت بلیط استانبول به تهران بدون آنکه به سایت سر بزنید، برایتان پیامک و ایمیل می‌شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top