تاریخ انتشار: جمعه 1401/09/18 - 06:41
کد خبر: 453240

اعتصاب کامیون‌داران در کره جنوبی

اعتصاب کامیون‌داران در کره جنوبی

در پی تداوم اعتصاب‌های کامیون‌داران در کره جنوبی، «چو کیونگ-هو» وزیر دارایی این کشور پنجشنبه (هشتم دسامبر) در یک کنفرانس خبری تأکید کرد که اجرای فرمان «آغاز به کار» کامیون‌داران فولاد و سوخت اجتناب‌ناپذیر است زیرا تداوم اعتصاب آن‌ها آسیب‌های جدی به صنایع صادرات همچون اتومبیل و کشتی‌سازی وارد می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، در پی تداوم اعتصاب‌های کامیون‌داران در کره جنوبی، «چو کیونگ-هو» وزیر دارایی این کشور پنجشنبه (هشتم دسامبر) در یک کنفرانس خبری تأکید کرد که اجرای فرمان «آغاز به کار» کامیون‌داران فولاد و سوخت اجتناب‌ناپذیر است زیرا تداوم اعتصاب آن‌ها آسیب‌های جدی به صنایع صادرات همچون اتومبیل و کشتی‌سازی وارد می‌کند.

بنابر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، دولت کره جنوبی امروز فرمان بازگشت به کار را برای هزاران راننده کامیون‌ این کشور صادر کرد که چند روز است برای موضوعات مربوط به کرایه حمل و نقل اعتصاب سراسری کرده‌اند. سئول می‌گوید که تداوم اعتصاب‌ها در این کشور می‌تواند خدشه عمیقی به اقتصاد وارد آورد.

بر اساس این گزارش، اعتصاب‌های کامیون‌داران در کره جنوبی آن طور که مقام‌های این کشور می‌گویند تاکنون به صنایع داخلی این کشور همچون ساخت و ساز لطمه وارد کرده و آن را تحت تأثیر قرار داده است.

طبق این گزارش، فرمان بازگشت به کار ابتدا در تاریخ ۲۹ نوامبر برای دو هزار و ۵۰۰ کامیون‌دار بخش سیمان صادر و پس از آن به شش هزار راننده حمل فولاد و چهار هزار و ۵۰۰ راننده کامیون حمل سوخت و مواد شیمیایی تعمیم داده شد.

به نوشته آسوشیتد پرس، نیروهای پلیس کره جنوبی همچنین آن دسته از اعضای اتحادیه‌های کامیون‌داران که همکاران خود را در خصوص بازگشت به کار تهدید یا در روند کار آن‌ها اخلال ایجاد کنند، بازداشت خواهد کرد. فرمان بازگشت به کار در حالی است که اعتصاب کامیون‌داران در کره جنوبی وارد سومین هفته خود می‌شود.

اعتصاب‌ها در کره جنوبی به نمایندگی از اتحادیه همبستگی کامیون‌داران در ۲۴ نوامبر آغاز شد و اعتصاب‌کنندگان از دولت خواستند تا سامانه حداقل نرخ حمل و نقل را که در پایان ۲۰۲۲ منقضی می‌شود، دائمی کند و آن را برای ایمنی و ثبات مالی در مواجهه با افزایش قیمت سوخت بسیار مهم اعلام کردند. آن‌ها همچنین خواستار افزایش مزایای خود شدند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور
خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل +فیلم
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top