تاریخ انتشار: شنبه 1401/11/08 - 16:49
کد خبر: 459451

ارفاقات قانونی برای زندانیان به مناسبت دهه فجر

ارفاقات قانونی برای زندانیان به مناسبت دهه فجر

اولین نشست ستاد گرامیداشت مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور سیدرضا سجودی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران و مرتضی تورک و رئیس حوزه ریاست دادگستری، داراب رحمتی معاون مالی عمرانی و پشتیبانی و دیگر اعضا در حوزه ریاست دادگستری استان تهران برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، اولین نشست ستاد گرامیداشت مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور سیدرضا سجودی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران و مرتضی تورک و رئیس حوزه ریاست دادگستری، داراب رحمتی معاون مالی عمرانی و پشتیبانی  و دیگر اعضا در حوزه ریاست دادگستری استان تهران برگزار شد.

سیدرضا سجودی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران در این نشست ضمن گرامیداشت ایام پر فضیلت ماه رجب و دهه مبارک فجر اظهار کرد: هر ساله ستاد بزرگداشت دهه فجر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم در این ایام تشکیل می‌شود که برگزاری مراسم در سال جاری از  اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران فراهم سازی زمینه بهره‌گیری هر چه بیشتر از امکانات و ظرفیت‌های دستگاه قضایی و سازمان های وابسته در بزرگداشت مناسبت‌های سالگرد انقلاب اسلامی را از جمله اهداف برپایی این ستاد و برگزاری این نشست عنوان کرد.

وی گفت: تقویت راهکارهای نهضت خدمت‌رسانی به مردم و همچنین مشارکت و حضور شایسته همکاران و مسئولین قوه در مناسبت‌های دهه فجر انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این ستاد است.

سجودی به  تعدادی از رویکردها و وظایف اجرایی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: تبیین نقش موثردستگاه قضایی در استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی، فراهم‌سازی زمینه آشنایی هر چه بیشتر عموم مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه قضا و معرفی خدمات و دستاوردهای چهار دهه تلاش در جهت تحقق عدالت، تبیین مناسب رویکردهای مدنظر برای ورود شایسته به دهه پیشرفت و عدالت و ایجاد امید و نشاط نسبت به آینده انقلاب اسلامی، شناسایی ظرفیت‌های موجود و برنامه‌ریزی وا جرای برنامه‌هایی متناسب با قابلیت‌ها و امکانات سایر سازمان های عضو کمیته از جمله زندان ها و ندامتگاه‌های کشور، بهره‌گیری از توانمندی‌ها و استطاعت‌های سازمان‌های مردم نهاد مرتبط و فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت آنان در برگزاری هر چه با شکوه تر مناسبت ها از رویکردها و وظایف اجرایی این کمیته است.

مرتضی تورک معاون قضایی رئیس کل و ورئیس حوزه ریاست دادگستری تهران نیز تصریح کرد: با دستور رئیس کل دادگستری استان تهران به مناسبت دهه فجرانقلاب اسلامی به تمامی واحدهای قضایی دادگستری تهران اعلام شده است تا اسامی تمامی افرادی که در پرونده‌های مختلف این واحدها بر اساس دستورالعمل ها مشمول ارفاقات قانونی از جمله عفو و بخشودگی، آزادی مشروط، پابند الکترونیک و مرخصی از زندان می‌شوند به حوزه ریاست اعلام کنند تا به مناسبت این ایام مبارک دهه فجر اقدامات لازم برای برخورداری از ارفاقات قانونی صورت پذیرد.

تورک در این نشست اظهار کرد: در هفته آینده برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری با توجه به ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، به طور ویژه برگزار می شود وبه درخواست های مراجعین رسیدگی خواهد شد.

داراب رحمتی معاون مالی عمرانی و پشتیبانی دادگستری استان تهران در خصوص حمایت از تمامی بخش های دست‌اندر کار در دادگستری استان تهران برای اجرای برنامه های مصوب ستاد برگزاری مراسم دهه فجر در دادگستری استان تهران اعلام آمادگی کرد و افزود: در حوزه عمرانی پروژه‌های آماده بهره‌برداری و افتتاح در سطح استان تهران به ستاد معرفی و برنامه‌ریزی لازم صورت خواهد پذیرفت.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top