تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/11/10 - 11:22
کد خبر: 459706

از کدام صرافی ارز دیجیتال ایرانی خرید انجام دهیم؟

از کدام صرافی ارز دیجیتال ایرانی خرید انجام دهیم؟

اگر قرار است به میزان قابل‌توجهی سرمایه‌گذاری کنید، آنگاه میزان کارمزد برای شما مهم خواهد شد. میزان کارمزد دریافتی باید مناسب با میزان سرمایه‌گذاری باشد. البته خدمات دریافتی را نیز فراموش نکنید. چراکه این عامل نیز می‌تواند بر میزان کارمزد تأثیرگذار باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، انواع خدماتی که از طریق صرافی ارز دیجیتال ایرانی به کاربران داده می‌شود، در جذب مشتری بسیار تأثیرگذار است. هر صرافی که بتواند خدمات امن و گسترده‌تری به مخاطبان خود ارائه دهد، اعتماد مشتریان را جلب کرده و کاربران از طریق آن صرافی، ارز دیجیتال ایرانی خود را خریدوفروش می‌کنند. یکی از کارهای جالبی که صرافی سرمایکس انجام داده است، فراهم کردن فضایی جهت تعامل کاربران با یکدیگر است. از طریق این تالار گفت‌وگو سرمایه‌گذاران نظرات و اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند تا بهترین معاملات را با کارمزدی کم انجام دهند. ارائه این خدمت بی‌نظیر در کنار سایر خدمات سبب جلب اعتماد بسیاری از سرمایه‌گذارانی شده است که قصد انجام خریدوفروش ارزهای دیجیتال را دارند.

 

معرفی بهترین ارزهای دیجیتال ایرانی

در بین انواع ارزهای دیجیتالی، رمز ارزهای ایرانی به چشم می‌خورند که هدف از تولید آن‌ها دور زدن تحریم‌ها و بهبود اقتصاد کشور است. ارز دیجیتال ملی برخلاف ارزهای دیجیتال رایج، متمرکز هستند و توسط بانک مرکزی، صادر و توزیع شده‌اند. رمز ارزهای ایرانی به پشتوانه ریال فعالیت می‌کنند و تنها در ایران قابل‌استفاده هستند و از طریق صرافی ارز دیجیتال ایرانی می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

رمز ارز پیمان، اولین و بهترین رمز ارز ایرانی است که با حمایت شرکت بهسازان ملت، فناپ و تکوست، بانک پاسارگاد، ملی و ملت و پارسیان و با پشتوانه طلا وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد. ارزش این رمز ارز برابر با یک سوت طلای 18 عیار است که همین مورد، تضمینی جهت تبدیل نقدینگی است. این رمز ارز با علامت PMN در دنیای کریپتوکارنسی شناخته می‌شود. سازندگان این رمز ارز، هدف از ایجاد آن را سرعت یافتن تراکنش‌های بانکی، کمک به بهبود وضعیت اقتصادی و کم شدن تورم اعلام می‌کنند.

از دیگر رمز ارزهای ایرانی معروف می‌توان به ارز دیجیتال آریا اشاره کرد که شباهت زیادی به بیتکوین دارد. هدف از ایجاد این رمز ارز، به وجود آمدن روشی به‌منظور پرداخت همتا به همتا است. آریا کوین بر اساس سیستم پول نقد الکترونیکی، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا انتقال ارز را انجام دهند. این ارز بر بستر بلاک چین فعالیت می‌کند و امضای رمزنگاری دارد. شاید بتوان بزرگ‌ترین مزیت استفاده از این ارز را کارمزد پایین آن دانست.

رمز ارز IRRDC یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است که امکان خرید آن از طریق صرافی ارز دیجیتال ایرانی وجود دارد. پشتوانه این ارز دیجیتال، ریال است که توسط بانک مرکزی تولید و صادر می‌شود. عدم محدودیت در تولید و عرضه این رمز ارز، یکی از ویژگی‌های مثبت این ارز ایرانی است. به‌علاوه با خرید این رمز ارز، امکان ایجاد حساب کاربری Cryptoex در تالار معاملات غیرمتمرکز وجود خواهد داشت.

بهترین صرافی ایرانی کدام است؟

هنگامی‌که برای خریدوفروش و تبدیل رمز ارزها به دنبال صرافی می‌گردید، با گزینه‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. اما به‌راستی بهترین صرافی ایران کدام است؟ ازآنجایی‌که قراراست سرمایه خود را از طریق صرافی، به‌حساب معاملاتی واریز کنید، بنابراین انتخاب بهترین صرافی نکته‌ای مهم است. صرافی سرمایکس همان صرافی ارز دیجیتال ایرانی امن است که می‌توانید از طریق آن تمام معاملات ارزی خود را انجام دهید. توجه به موارد زیر به شما کمک می‌کند تا بهترین صرافی را انتخاب کنید:

  • امنیت

مهم‌ترین موردی که هنگام انتخاب صرافی باید به آن توجه کنید، بررسی موارد امنیتی است. باید بررسی کنید که صرافی، دارایی کاربران خود را به چه شکل محافظت می‌کند. آیا می‌تواند از حملات هکری جلوگیری نماید؟ آیا از شرایط احراز هویت پیروی می‌کند؟ آیا قفل دومرحله‌ای دارد؟ چند سالی است که مشغول به فعالیت است؟ حجم معاملات انجام شده به چه شکل است؟ با پاسخ به این سؤالات، به یک جمع‌بندی کلی برسید و معتبرترین صرافی را انتخاب نمایید.

  • تجربه کاربری

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی با ارائه پلتفرم ساده و کاربردی، سعی در جلب اعتماد مشتریان خود دارد. در اختیار گذاشتن سرفصل‌های آموزشی دیگر امتیازی است که از طریق صرافی‌های امن ارائه می‌شود.

  • پشتیبانی از رمز ارزهای متنوع

اینکه صرافی از رمز ارزهای متنوع پشتیبانی نماید، امتیازی است که باید به آن توجه کنید. این امکان وجود دارد که در نیمه‌های راه بخواهید از رمز ارزهای دیگر نیز استفاده کنید. درصورتی‌که صرافی از این مورد پشتیبانی نماید، به‌راحتی و با آسودگی خاطر می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را انجام بدهید.

  • کارمزد

اگر قرار است به میزان قابل‌توجهی سرمایه‌گذاری کنید، آنگاه میزان کارمزد برای شما مهم خواهد شد. میزان کارمزد دریافتی باید مناسب با میزان سرمایه‌گذاری باشد. البته خدمات دریافتی را نیز فراموش نکنید. چراکه این عامل نیز می‌تواند بر میزان کارمزد تأثیرگذار باشد.

از کدام صرافی ارز دیجیتال ایرانی خرید انجام دهیم؟

ویژگی‌های صرافی سرمایکس

صرافی سرمایکس بزرگ‌ترین سامانه خریدوفروش ارزهای دیجیتال است که همراه با تغییرات ارزهای دیجیتال، خدمات خود را نیز به‌روز می‌کند. در صرافی ارز دیجیتال ایرانی کاربران از خدماتی مانند تالار مبادلات بهره‌مند می‌شوند. اجازه دسترسی به تالار مبادلات به همه کاربران داده می‌شود تا بتوانند با یکدیگر تعامل داشته و با آگاهی بیشتری اقدام به خریدوفروش کنند. سرمایکس با راه‌اندازی کیف پول کاملاً ایرانی ارزهای دیجیتال بانام صرافی کیف پول من نیز شناخته می‌شود. این صرافی با ارائه ابزارها و خدمات متنوع، بهترین انتخاب برای نگهداری و مبادلات ارزهای دیجیتال است. کیفیت برتر شعار این صرافی است و بر همین مبنا اپلیکیشن موبایلی را طراحی کرده است که از طریق آن می‌توانید به قیمت‌های به‌روز و لحظه‌ای، کیف پول اختصاصی، مشاهده تغییرات ارزهای دیجیتال و خریدوفروش 24 ساعته، دسترسی داشته باشید.

سؤالات متداول

  1. بهترین رمز ارز ایرانی کدام است؟

رمز ارز پیمان، بهترین رمز ارز ایرانی است که به پشتوانه طلا و در بستر بلاک چین فعالیت می‌کند که از طریق صرافی ارز دیجیتال ایرانی می‌توانید آن را تهیه کنید.

  1. حداقل میزان سرمایه‌گذاری برای خرید ارز دیجیتال از طریق صرافی‌های ایرانی چقدر است؟

این مورد تا حد زیادی بستگی به قوانین صرافی دارد. اما حداقل میزان خرید ارز دیجیتال از حدود 200 هزار تومان است.

  1. کارمزد صرافی ارز دیجیتال چقدر است؟

کارمزد صرافی‌ها بر اساس حجم معامله‌ای که انجام می‌دهید، تعیین می‌شود؛ برای معاملات بزرگ کارمزد بیشتری باید بپردازید.

از کدام صرافی ارز دیجیتال ایرانی خرید انجام دهیم؟

سخن پایانی

با توجه به بازار پرفرازونشیب ارزهای دیجیتال، امنیت بالای خریدوفروش ارزهای دیجیتال از طریق صرافی کیف پول من از ویژگی‌های مثبتی است که کاربران همواره به آن توجه دارند. تأمین امنیت اطلاعات حساب‌ها و جلوگیری از هک شدن یکی از وظایف مهم صرافی‌ها است. این مورد واضح و روشن است که هر صرافی که بتواند این خدمات را بهتر ارائه بدهد، مشتریان بیشتری جذب خواهد کرد. به نظر شما یک صرافی خوب چه ویژگی‌های دیگری باید داشته باشد؟

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top