تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/11/10 - 11:27
کد خبر: 459707

اخبار روز دهم تئاتر فجر / ۱۳ اجرا در آخرین روز جشنواره

اخبار روز دهم تئاتر فجر / ۱۳ اجرا در آخرین روز جشنواره

دهمین و آخرین روز اجراهای چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، میزبان اجرای ۱۳ اثر نمایشی در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روز دوشنبه ۱۰ بهمن و در دهمین و آخرین روز اجراهای چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۶ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۷ نمایش در بخش خیابانی جشنواره اجرا می‌شوند.

در روز دهم جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر تالار وحدت پذیرای گروه تئاتر کشور روسیه می‌شود. نمایش «لیزای بیچاره» به نویسندگی ن.کارامزین و کارگردانی مارک روزوسکی با مدت زمان ۱۱۰ دقیقه در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

همچنین در این روز سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر نیز در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ پذیرای گروه تئاتر کشور برزیل با نمایش «بی‌وطن» به نویسندگی کارینا کاسوچلی و کارگردانی لنرسون پولونینی با مدت زمان ۶۴ دقیقه می‌شود.

نمایش «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» به نویسندگی و کارگردانی احسن جانمی از اصفهان با مدت زمان ۵۵ دقیقه دیگر اثری است که دهمین روز جشنواره در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در سالن چهارسوی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

سالن سایه تئاتر شهر هم در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ میزبان نمایش «لیدر» به نویسندگی و کارگردانی محمد پورجعفری از رشت با مدت زمان ۹۰ دقیقه است.

مرکز تئاتر مولوی هم در آخرین روز اجراهای جشنواره تئاتر فجر در ۲ نوبت ۱۶ و ۱۹ میزبان نمایش «فنجان در طوفان چای» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی مرتضوی‌راد از قم با مدت زمان ۷۰ دقیقه می‌شود.

نمایش «ابرهای بی‌باران» نوشته میلاد اکبر نژاد و کارگردانی حسن عابدی که با حضور برگزیده‌های استان‌ها تولید شده، دیگر نمایش صحنه‌ای روز دهم جشنواره است که در ساعت ۲۰:۳۰ و با مدت زمان ۱۱۰ دقیقه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

روز دوشنبه ۱۰ بهمن، پهنه رودکی نیز میزبان نمایش‌های «بهیگ هارونک» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی از مسجدسلیمان با مدت زمان ۲۰ دقیقه، «استامینوفن با طعم کدئین» به نویسندگی آدینه رحیم‌نژاد و کارگردانی مجتبی خلیلی از تهران با مدت زمان ۲۰ دقیقه، «هیبت» به نویسندگی و کارگردانی عبدالله بهادری از لنگرود با مدت زمان ۲۵ دقیقه، «نبودن برای بودن» به نویسندگی و کارگردانی سوران حسینی از مریوان با مدت زمان ۲۵ دقیقه، «پلاسما» به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان با مدت زمان ۳۵ دقیقه و «آکوستیک مین» به نویسندگی و کارگردانی حمید ناطقی از ساری با مدت زمان ۲۵ دقیقه است که به ترتیب ساعت ۱۴:۳۰، ۱۵، ۱۵:۳۰، ۱۶، ۱۶:۳۰ و ۱۷ اجرا می‌شوند.

ایوان انتظار متروی میدان ولی‌عصر (عج) هم ساعت ۱۱ پذیرای نمایش «بی‌وقتی» به نویسندگی محمدرضا جعفری لفوت و کارگردانی آدینه رحیم‌نژاد از اصفهان با مدت زمان ۲۵ دقیقه است.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری کوروش زارعی روز ۱۱ بهمن به کار خود پایان می‌دهد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جزئیات دیدار اردوغان و هنیه
اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
من به اسلوب او مومن‌ام
سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند
نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
فیلم/ اسپانسر صهیونیست‌ها نقره داغ شد
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top