تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/11/11 - 19:44
کد خبر: 459920

منصور انبیاء: درصددیم پرچم‌دار دانش هوش مصنوعی در کشور باشیم

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: درصدد هستیم در دانش فراگیر هوش مصنوعی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است، پرچم‌دار در کشور و مروج آن باشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه علم و صنعت، منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم و صنعت در آیین تجلیل از عوامل برگزاری همایش تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده که در سالن جلسات ریاست این دانشگاه برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه جدی به دانش هوش مصنوعی، از برگزاری همایش هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده توسط دانشگاه علم و صنعت ایران و پایه‌گذاری مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند در این دانشگاه، ابراز خرسندی کرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران، درصدد است در دانش فراگیر هوش مصنوعی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است، پرچم‌دار در کشور و مروج آن باشد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران افزود: از نظر من، هوش مصنوعی از بهترین سرفصل‌های کاری دانشگاه محسوب می‌شود و بذری است که پر بار خواهد بود.

در این مراسم، محمدرضا قاسمی، دبیر نشست تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده و رئیس مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران و دکتر بهروز مینایی بیدگلی، رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر و رئیس هیات امنای مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران، گزارش کوتاهی از فعالیت و اقدامات انجام شده در راستای اهداف مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه از زمان افتتاح این مرکز تاکنون در قالب ۶ کارگروه اندیشه‌ورزی، کاربردی‌سازی، روایت‌سازی پیشرفت، مدیریت و زیرساخت، ارتباطات و امور بین‌الملل و شبکه دانشجویی ارائه کردند.

در انتهای این مراسم، رئیس دانشگاه علم و صنعت با اهدای لوح و هدیه، از دست اندرکاران برنامه‌ریزی و عوامل اجرایی برگزاری نشست تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده تجلیل کرد.

نشست تخصصی «هوش مصنوعی؛ فرهنگ و حکمرانی آینده»، همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش و نوآوری در تاریخ ۲۳ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور اندیشمندان و فرهیختگان و با مشارکت نهادهای علمی و تحقیقاتی، در این دانشگاه برگزار شد که طی آن، ضمن تجلیل از مقام علمی دانشمند شهیدمحسن فخری زاده، مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران افتتاح شد و تفاهم‌نامه همکاری در حوزه فناوری‌های دیجیتالی و هوشمندسازی، بین مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران و ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، به امضا رسید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
در اولین حراج امسال ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
رئیس جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
«السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید دیدار کردند
جزییات افزایش تعرفه پرستاری
هشدار سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا در استان‌های جنوبی کشور
کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید موجب کسری بودجه نمی‌شود
صدور۱.۶ میلیون مجوز کسب و کار الکترونیکی
کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است
فعالیت سفارت هلند در تهران از سر گرفته شد
رئیسی: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
زلفی‌گل: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور
وزارت علوم امریه سربازی جذب می‌کند
«تمساح خونی» ۱۰۰ میلیاردی شد
امیرعبداللهیان: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها لازم و مشروع بود
راهکار افزایش تولید گوشت قرمز در کشور از نگاه محققان
ریزش بهای طلا و سکه تداوم دارد
جنگ غزه بدهی‌های اسرائیل را ۲ برابر کرد
واکنش آیت الله جاودان به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل +فیلم
آیت‌الله مکارم شیرازی: عملیات پیروزمندانه سپاه مایۀ سربلندی مسلمانان جهان شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top