تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/11/17 - 15:30
کد خبر: 460482

تقویت گروه‌های آموزشی از اولویت های جدی دانشگاه علوم پزشکی تهران

تقویت گروه‌های آموزشی از اولویت های جدی دانشگاه علوم پزشکی تهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تقویت گروه‌های آموزشی از اولویت های مهم دانشگاه است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی در نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران به برنامه ریزی در زمینه بازگشت گروه ارولوژی به دوران اوج خود اشاره کرد و گفت: گروه ارولوژی دوره‌ای در دانشگاه ستاره بود و با مداخلاتی که انجام شده امیدواریم به نقطه اوج خود برسد.

قناعتی بر تامین تجهیزات و هیات علمی مورد نیاز گروه ارولوژی تاکید کرد و گفت: برای تهیه تجهیزات گروه، تامین اعتبار و اقدامات لازم جذب هیئت علمی مورد نیاز گروه انجام شده است.

در ادامه نشست دکتر علی لباف معاون آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی نتیجه ارزشیابی گروه آموزشی ارولوژی را تشریح کرد و گفت: گروه ناظرین دانشکده پزشکی فرآیند ارزشیابی گروه ارولوژی را از آذرماه ۱۴۰۰ اغاز کردند و باتوجه به تغییر مدیر گروه زمان بیشتری صرف شد که نتایج مشخص شود.

لباف با اشاره به مشارکت ۸۲ درصدی دستیاران و ۴۶ درصدی اعضای هیئت علمی در نظرسنجی برخط ارزشیابی برنامه گروه گفت: در این ارزشیابی مسائل گروه شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی شد.

معاون آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی، تقویت برنامه های آموزش مشترک گروه، برگزاری نشست های فصلی اعضای هیئت علمی با دستیاران به منظور بهبود فضای آموزشی و... را از جمله مزایای ارزشیابی گروه آموزشی ارولوژی برشمرد و گفت: باتوجه به ارزشیابی انجام شد مقرر شد اقدامات متعددی از جمله امکان روتیشن بین بیمارستانی داوطلبان فراهم، کتابچه اهداف آموزشی و شرح وظایف دستیاران تالیف و همچنین روتیشن ارولوژی زنان و ترمیمی در بیمارستان یاس و... برقرار شود.

سپس دکتر محمدحسین آیتی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به ضرورت یکپارچه سازی خدمات الکترونیک معاونت بین الملل، گفت: با توجه به تنوع مخاطبان و تعدد خدمات این معاونت در قالب سامانه های مختلف، تجمیع سامان های معاونت بین المللی ضروری به نظر می رسید.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، گام نخست یکپارچه سازی خدمات الکترونیک را احصا و اصلاح فرآیندها دانست و گفت: برای یکپارچه سازی خدمات الکترونیک ابتدا فرآیندها را احصا و اصلاح و اقدامات مرتبط با هر فرآیند را مشخص کردیم تا فرآیندها با سرعت و سهولت بیشتری ارایه شود.

آیتی گام بعدی پس از احصا و اصلاح فرآیندها را یکپارچه سازی خدمات الکترونیک بیان کرد و گفت: ۱۴۰۰ دانشجوی بین الملل از خدمات سامانه های مختلف سیپاد مالی، سیپاد آموزشی، پژوهشیار استفاده می کنند و برخی خدمات مانند کنسولگری و امور خوابگاه ها و... بدون سامانه است و امیدواریم با مجموع اقدامات انجام شده، این خدمات در قالب سامانه یکپارچه به مخاطبان ارایه شود.

در ادامه دکتر فاطمه حاج علی عسگری مدیر بین المللی سازی الکترونیک معاونت بین الملل، فرآیند یکپارچه سازی خدمات الکترونیک را تشریح کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top