تاریخ انتشار: جمعه 1401/11/28 - 18:53
کد خبر: 461739

علی ریاحی‌پور؛

بعثتی تاریخی برای دو اسلام!

 بعثتی تاریخی برای دو اسلام!

سلام و صلوات خدا بر رسولی که غیریت های اصولی خود را شفاف و صریح نفی و طرد کرد و به باز به تعبیر امام راحلمان اسلام آمریکایی را رسوا ساخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یادداشت از علی ریاحی پور*// امروز همه ی امت اسلامی شاد هستند و مسرور. محظوظ اند از بعثت پیامبری که برایشان اسلام را آورد و مسیر زندگانی شان را متحول و رو به کمال کرد. اسلامی که ارزش های الهی و انسانی را بالا می برد و بر ارزش های شیطانی و استکباری خط بطلانی محکم و کوبنده می کشد. او حامی و مُعَرف اسلامی و نافی و نیستگر اسلامی دیگر است.

درود و رضوان خدا بر پیامبری که به تعبیر امام، اسلام ناب محمدی را به ما هدیه داد.

همان اسلام پابرهنگان زمین، اسلام مستضعفین، اسلام محرومین، اسلام رنج دیدگان تاریخ، اسلام تازیانه خوردگان تاریخ تلخ و شرم‌آور محرومیت‌ها، اسلام فقرای دردمند، اسلام هدم کفر و شرک، اسلام کتاب و سنت، اسلام جهاد و شهادت و مجاهد پرور، اسلام تعبد و تعقل، اسلام دنیا و آخرت، اسلام علم و معرفت، اسلام دیانت و سیاست، اسلام قیام و عمل، اسلام فرد و جامعه، اسلام ولایت و اطاعت، اسلام عدالتخواه، اسلام ظلم ستیز، اسلام ضد تکاثر، اسلام پرسشگر، اسلام توضیح خواه.

اسلام غیرت و شجاعت، اسلام تهذیب نفس، اسلام خودسازی و جامعه سازی، اسلام تفکر و تعقل، اسلام شدت و رحمت، اسلام عزت و بزرگی، اسلام قناعت و شرافت، اسلام خواستار وضع مطلوب و نه موجود، اسلام بدون لکنت زبان، اسلام صریح و رُک، اسلام شاخص محور، اسلام شور و شعور، اسلام صبر و بصیرت و اسلام ابوذر و عمار.

و سلام و صلوات خدا بر رسولی که غیریت های اصولی خود را شفاف و صریح  نفی و طرد کرد و به باز به تعبیر امام راحلمان اسلام آمریکایی را رسوا ساخت.

همان اسلام سرمایه‌داری، اسلام مستکبرین، اسلام منافقین، اسلام مستبدین، اسلام محتکرین، اسلام مفسدین،اسلام مترفین، اسلام مسرفین، اسلام منافقین، اسلام راحت‌طلبان، اسلام فرصت‌طلبان، اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملاهای کثیف درباری، اسلام مقدس‌نماهای بی‌شعور حوزه‌های علمی و دانشگاهی، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زر و زور و تزویر، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه‌داران بر مظلومین و پابرهنه‌ها. اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط و جهالت، اسلام انحراف، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام مناسک میان تهی، اسلام مقدس‌نماهای متحجر و سرمایه‌داران خدانشناس.

اسلام مرفهین بی‌درد، اسلام کاخ نشینی، اسلام منفعت طلب، اسلام تساهل و تسامح، اسلام اشرافیت مذهبی، اسلام عزلت نشینی، اسلام خرافه و بدعت، اسلام قعود و اسارت و ذلت، اسلام دنیاپرستی یا رهبانیت، اسلام تحجر و غفلت، اسلام بی بند و باری و بی تفاوتی، اسلام بی‌حالی و افسردگی، اسلام تشریفاتی و بی خاصیت، اسلام بازیچه دست ابرقدرتها، اسلام مبارزه بی معنویت، اسلام عبادت بی مسئولیت، اسلام محافظه کار و چرتکه انداز، اسلام دکان داران مذهب، اسلام استحمار گر، اسلام توجیح گر، اسلام صغیرپرور و اسلام کوه های ثروت و دره های فقر.

دعوای اصیل و اساسی اسلام ناب و اسلام آمریکایی از روز بعثت آغاز شد و تا امروز ادامه دارد. دعوایی که باید مبنای اصلی کنشگریها، اقدامات، مواضع و فریاد زدن ها و سکوت کردن‌های جریان انقلابی مدعی ادامه خط نبوی و علوی و حسینی و خمینی باشد.

*کارشناس ارشد علوم سیاسی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top