تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/12/21 - 20:01
کد خبر: 464267

بررسی تدابیر فراجا برای «چهارشنبه‌سوری» در کمیسیون امنیت ملی

بررسی تدابیر فراجا برای «چهارشنبه‌سوری» در کمیسیون امنیت ملی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره نشست کمیسیون با موضوع چهارشنبه آخر سال، گفت: مسئولانی از فراجا، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، اوراژنس و وزارت کشور درباره آخرین اقدامات انجام گرفته گزارشی ارائه کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» فداحسین مالکی در توضیح نشست امروز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با معاونانشان در بخش نخست نشست امروز حضور پیدا کردند. سردار فدوی از آخرین تحرکات برون مرزی، تحولات داخلی و همچنین در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گزارشی ارائه و بر آمادگی نیروهای نظامی کشورمان تاکید کردند.

اقدامات موثر قرارگاه امام حسن(ع) در مناطق محروم و مرزی کشور
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: یکی از موضوعات مطرح در ادامه جلسه مربوط به قرارگاه امام حسن(ع) بود، سردار آبرومند هم توضیحاتی درباره این قرارگاه داد و گفت که قرارگاه امام حسن(ع) در استان‌های مرزی اقدامات موثری انجام داده و به کمک دستگاههای اجرایی آمده است؛ به عنوان مثال برای خانواده‌های محروم و نیازمند مسکن با همکاری کمیته امداد امام(ره) و وزارت راه اقداماتی صورت گرفته و قراردادهایی منعقد شده است، همچنین در حوزه‌های کشاورزی و صنعت نیز اقدامات فراوانی را در مناطق محروم انجام داده اند.

مالکی ادامه داد: یکی از وظایفی که توسط سپاه پاسداران بر عهده این قرارگاه گذاشته شده است؛ بحث اشتغال در استان‌های محروم و مرزی است، بر همین اساس گزارشی هم در این زمینه به کمیسیون امنیت ملی ارائه شد. مباحثی در ارتباط با موضوعات داخلی، اغتشاشات اخیر و مدیریت خوب به عمل آمده و مسائل پیش رو نیز در نشست امروز مطرح شد.

استماع گزارش فراجا و دستگاه‌های اطلاعاتی درباره چهارشنبه آخر سال
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش پایانی جلسه امروز به موضوع چهارشنبه آخر سال با حضور دستگاه‌های مختلف پرداخته شد. مسئولانی از فراجا، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، اوراژنس و وزارت کشور درباره آخرین اقدامات انجام گرفته و در دستور، گزارش دادند.

وی افزود: فرهنگ ما ایرانیان به نوعی است که مردم چهارشنبه آخر سال را جشن می‌گیرند همچنین در آستانه عید نوروز و روز طبیعت هستیم بنابراین در گزارش دستگاه‌ها به همه این موضوعات اشاره شد. بنابر گزارش‌های ارائه شده تدابیری اتخاذ شده تا از بروز اقدامات و اتفاقاتی که موجب برهم زدن آرامش مردم شود، جلوگیری به عمل آید.

مالکی یادآور شد: نمایندگان حاضر در جلسه نیز در دو بخش جلسه امروز به بیان موضوعات مطروحه خود پرداختند و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و مسئولان فراجا به آنها پاسخ دادند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top