تاریخ انتشار: شنبه 1401/12/27 - 13:57
کد خبر: 464875

معرفی واکس پولیش استیل و کاربرد آن

معرفی واکس پولیش استیل و کاربرد آن

معرفی واکس پولیش استیل و کاربرد آن واکس پولیش استیل چیست انواع مختلفی واکس برای پولیش کاری و پرداخت قطعات در لوازم پرداخت کاری وجود دارند. واکس پولیش استیل، یکی از انواع واکس ها می باشد که برای پرداخت و پولیش سطح قطعات با جنس استیل مورد استفاده قرار می گیرد. استیل که نام دیگر آن فولاد می باشد، آلیاژی بر پایه آهن است که کربن موجود در آن کمتر از ۲ درصد می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ معرفی واکس پولیش استیل و کاربرد آن واکس پولیش استیل چیست انواع مختلفی واکس برای پولیش کاری و پرداخت قطعات در لوازم پرداخت کاری وجود دارند. واکس پولیش استیل، یکی از انواع واکس ها می باشد که برای پرداخت و پولیش سطح قطعات با جنس استیل مورد استفاده قرار می گیرد. استیل که نام دیگر آن فولاد می باشد، آلیاژی بر پایه آهن است که کربن موجود در آن کمتر از 2 درصد می باشد.

واکس پولیش استیل چیست

انواع مختلفی واکس برای پولیش کاری و پرداخت قطعات در لوازم پرداخت کاری وجود دارند. واکس پولیش استیل، یکی از انواع واکس ها می باشد که برای پرداخت و پولیش سطح قطعات با جنس استیل مورد استفاده قرار می گیرد. استیل که نام دیگر آن فولاد می باشد، آلیاژی بر پایه آهن است که کربن موجود در آن کمتر از 2 درصد می باشد.

برای تولید و ساخت محصولی از جنس استیل، فرایند های متعددی بر روی آن انجام می شود. آخرین مرحله زمانی است که از واکس پولیش استیل استفاده می شود. با انجام فرایند پولیش کاری با این واکس، سطح استیل صیقلی می شود و جلا می یابد. عملیات پرداخت کاری و پولیش کاری بر روی استیل، ظاهری زیبا به قطعه می دهد. علاوه بر این، باعث ارتقای خواص قطعه از لحاظ مقاومت در برابر خوردگی، افزایش درجه سختی و ... می شود.

کاربرد واکس پولیش استیل ساب پولیش

ظاهر یک محصول

در برخی مواقع قطعات ساخته شده از استیل، برای فروش بهتر نیاز به ظاهری زیبا و صیقلی شده ای دارند. استیل در صنعت، دنیای گسترده ای دارد و بسیاری از قطعات با استفاده از این آلیاژ، برای مصارفی استفاده می شوند که علاوه بر دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد استیل، نیاز به ظاهری جذاب برای فروش دارند. واکس پولیش استیل، ابزاری است که برای به وجود آوردن ظاهری زیبا و جذاب برای استیل استفاده می شود.

ارتقای خواص سطح با استفاده از واکس پولیش استیل

واکس پولیش استیل، در عملیات" لوازم پرداخت کاری" و پولیش کاری، خواص سطوح استیل را ارتقا می دهد. پس از پولیش کاری، واکنش فلز با هوا کاهش پیدا می کند و از اکسیده شدن، جلوگیری می شود. به صورت ساده تر، زنگ زدگی فلز، به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد. از دیگر خواص این ابزار، افزایش مقاومت استیل در برابر ضربه می باشد.

واکس پولیش استیل برای پرداخت و پولیش سطح استیل مورد استفاده قرار می گیرد.

ابعاد دقیق

استیل ها در زمینه های مختلفی در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. در برخی شرایط، نیاز به ابعادی بسیار دقیق می باشد. برای این منظور، پس از رساندن ابعاد قطعه به نزدیک ترین عدد خواسته شده، از واکس پولیش استیل استفاده می شود. اعدادی که این واکس ها می توانند به نوعی براده برداری کنند، در حد میکرون است. برای کار های حساس و به شدت دقیق، استفاده از واکس پولیش استیل الزامی است.

نکاتی که برای پولیش کاری ظروف استیل باید در نظر گرفت

ظروف استیل، از محصولات به شدت پرکاربرد از جنس استیل می باشند. بسیاری از ما در تهیه و سرو غذا از ظروف استیل استفاده می کنیم. ظروف استیل، جز مواردی است که حتما باید از واکس پولیش استیل در انتهای مراحل تولید آن، استفاده شود. نکته حائز اهمیت این است که در فرایند پولیش کاریمواد، واکس باید از ساختار شیمیایی درستی انتخاب شود تا در اثر حرارت و گرما مواد شیمیایی آن آزاد نشود و استفاده از ظروف باعث بیماری نشود. برای رفع این موضوع می توانید از مشاوره سایت ساب پولیش که در ادامه توضیحاتی در مورد این مجموعه خواهیم داد استفاده کنید.

نحوه انجام واکس پولیش استیل

عملیات پرداخت کاری استیل به وسیله واکس پولیش کاری، به مانند بقیه روش های پولیش کاری برای دیگر فلزات با واکس می باشد. همانطور که گفته شد، پولیش کاری آخرین مرحله فرایند تولید می باشد. در ابتدا بلوک خام قطعات، تحت فرایند های مختلف تولید، به ابعاد و شکل مورد نظر دست پیدا می کنند و سپس چند مرحله پرداخت کاری روی فلز انجام می گیرد. تعداد مراحل پرداخت و پولیش کاری بستگی به دقت و صافی سطح مورد نظر دارد. استفاده از واکس پولیش استیل و انجام فرایند روی فلز، آخرین مرحله تولید است. برای این منظور، نباید واکس را به صورت مستقیم بر روی استیل مالید. واکس را بر روی گیلانس باید قرار داد و سپس پرداخت کاری را انجام داد. احتمال آسیب دیدن سطح قطعه، دلیل این کار می باشد.

معرفی واکس پولیش استیل و کاربرد آن

ظروف استیل جز مواردی است که حتما باید از واکس پولیش استیل در انتهای مراحل تولید آن استفاده شود.

انواع واکس پرداخت کاری

برای پرداخت کاری و پولیش کاری قطعات با درجه های مختلف صافی سطوح، انواع واکس موجود می باشد. مشخصه اصلی تفاوت بین واکس های پولیش کاری، نوع رنگ آنها می باشد. تولید کنندگان واکس های پولیش کاری این محصولات را در انواع واکس های آبی، سبز، مشکی و قرمز به بازار عرضه می کنند.

واکس آبی

وظیفه آخرین پرداختی که روی قطعه انجام می شود را واکس آبی به عهده دارد. واکس آبی پس از پرداخت هایی که روی قطعات انجام می شود، مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که حتی برای از بین بردن خش های روی قطعه کاربردی نیست. جلا دادن به بهترین شکل ممکن و صیقلی کردن قطعه در بهترین حالت، کاری است که واکس آبی انجام می دهد. واکس آبی بهترین گزینه برای واکس پولیش استیل می باشد.

واکس سبز

قابلیت های واکس سبز، بسیار نزدیک به واکس آبی می باشد. این محصول برای جلا دادن سطح قطعات، مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین قابلیت براده برداری تا حدود خش های ریز را دارا می باشد. تفاوت میان واکس آبی و واکس سبز به این صورت است که واکس آبی سطح را بسیار صیقلی می کند ولی خش ها را از بین نمی برد اما واکس سبز خش های کوچک را از بین می برد ولی صافی سطح واکس آبی را به وجود نمی آورد.

واکس مشکی

واکس مشکی برای لایه برداری از سطوح استفاده می شود. این نوع واکس، برای انجام عملیات پولیش کاری، باید روی نمد پرداخت کاری نصب شود. نام دیگر آن واکس پولیش زیر کار می باشد.

واکس قرمز پرداخت کاری

واکس قرمز، خش های باقی مانده از عملیات نمد کاری را از بین می برد. برای استفاده از این واکس، باید از فرچه پرداخت کاریاستفاده کرد. برای قطعاتی از جنس استیل، فرچه کنفی باید مورد استفاده قرار گیرد. واکس قرمز وظیفه سایش را بیشتر بر عهده دارد و تا حدود کمتری نسبت به بقیه واکس ها سطح را صیقلی می کند.

معرفی واکس پولیش استیل و کاربرد آن

واکس پولیش استیل ابزاری است که برای به وجود آوردن ظاهری زیبا و جذاب برای استیل استفاده می شود.

بهترین فروشگاه خرید واکس پولیش استیل

مجموعه ساب پولیش بهترین گزینه برای خرید واکس پولیش استیل و دیگر ابزار آلات مورد استفاده در پرداخت کاری و پولیش کاری می باشد. ساب پولیش با مشاوره های تخصصی خود به مشتریان، بهترین روش های پرداخت کاری را پیشنهاد می کند. تمامیلوازم پرداخت کاری " مورد نیاز برای پولیش کاریرا می توانید از سایت اینترنتی ساب پولیش تهیه کنید. مجموعه ساب پولیش تمام تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات را برای مشتریان خود مهیا کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top