تاریخ انتشار: شنبه 1401/12/27 - 15:04
کد خبر: 464884

۱۰ مورد از پرطرفدارترین لپ تاپ های جهان در ۲۰۲۲ را بشناسید

۱۰ مورد از پرطرفدارترین لپ تاپ های جهان در ۲۰۲۲ را بشناسید

لپ تاپ یکی از آن وسایلی است که امروزه تمامی دانشجویان و دانش اموزان برای فعالیت‌های خود به آن نیاز دارند. زمانی که شما مشغول به انجام یک تحقیق و فعالیت هستید، داشتن یک سیستم و لپ تاپ به شما کمک می‌کند تا فعالیت خود را به شکل بهتر و کامل‌تری انجام دهید. از همین رو توجه و دقت در انتخاب یک سیستم مناسب در هنگام خرید لپ تاپ، موضوعی بسیار مهمی تلقی می‌شود

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ لپ تاپ یکی از آن وسایلی است که امروزه تمامی دانشجویان و دانش اموزان برای فعالیت‌های خود به آن نیاز دارند. زمانی که شما مشغول به انجام یک تحقیق و فعالیت هستید، داشتن یک سیستم و لپ تاپ به شما کمک می‌کند تا فعالیت خود را به شکل بهتر و کامل‌تری انجام دهید. از همین رو توجه و دقت در انتخاب یک سیستم مناسب در هنگام خرید لپ تاپ، موضوعی بسیار مهمی تلقی می‌شود.

10 مورد از پرطرفدارترین لپ تاپ های جهان در 2022 را بشناسید 

توضیح تصویر 1پرطرفدارترین لپ تاپ های جهان در 2022

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های هر لپ تاپ، برند سازنده آن است. برندهای مختلفی امروزه در حال تولید انواع مختلف لپ تاپ و سیستم هستند که برخی در ایران محبوبیت بیشتری را کسب کرده‌اند. در این بخش و در ادامه به سراغ بهترین برند لپ تاپ در دنیا رفته‌ایم و قرار است تا در این باره به صحبت بنشینیم. امید است خواندن این نکات به شما کمک کند تا برای خرید لپ تاپ مورد نظر خود، بتواند بهترین برند لپ تاپ را انتخاب کرده و براساس نیاز خود، این خرید را به سرانجام برسانید. پیشنهاد می تا انتها، با ما همراه باشید.

معرفی 10 مورد از بهترین برندهای لپ تاپ 2022 در تمام دنیا!

  1. برند اپل

اپل، برندی است که کمتر کسی ممکن است نام آن را نشنیده باشد. برندی محبوب و آمریکایی که این روزها به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای خرید لپ تاپ شناخته می‌شود. لپ تاپ‌های ساخته شده در برند اپل، به عنوان یک برند لوکس شناخته می‌شوند که بسیار محبوب هستند. ضمن اینکه لپ تاپ‌های اپل، با داشتن توانایی بالا در کیفیت تصاویر و ارائه تصاویر و داشتن نمایشگر بسیار مناسب برای آن، به یک گزینه باکیفیت تبدیل شده‌اند.

گزینه‌ای که به باتری‌های بسیار قوی و اسپیکرهای مناسب خود معروف بوده و پشتیبانی بسیار خوبی برای استفاده نیز دارد. البته باید بدانید که برای استفاده از لپ تاپ اپل، در ایران با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستید. محدودیت‌هایی که به دلیل تحریم بودن ایران در نظر گرفته شده است و ممکن است کار شما را با مشکل روبه‌رو سازد.

  1. برند اچ پی

از میان مارک های لپ تاپ دیگر، برند محبوب آمریکایی برای انتخاب بهترین لپ تاپ را می‌توان، برند hp دانست. برندی که انواع سیستم خود را در مدل‌هایی بسیار مختلف و متنوع ارائه می‌کند و رنج قیمتی بسیار گسترده‌ای دارد. لپ تاپ های اچ‌پی، از انواع لپ‌ تاپ بسیار ابتدایی برای استفاده دانش آموزان تا لپ تاپ‌هایی با گرافیک بالا و کیفیت مناسب، در بازار عرضه می شوند.

زمانی که شما در حال انتخاب بین لپ تاپ‌های برندهای مختلف هستید، باید بدانید که شرکت اچ‌پی با خدمات بسیار مناسب پس از فروش برای مشتریان خود، توانسته است تا

در رده 10برند برتر دنیا برای خرید لپ تاپ قرار گیرد. علی رغم کاهش میزان فعالیت برند اچ‌پی، در زمینه تولید لپ تاپ در طی سال‌های اخیر، باز هم چیزی در حدود 22.6 درصد از بازار جهانی لپ تاپ متعلق به این برند است.

  1. برند لپ تاپ لنوو

برند لنوو یکی از آن برندهایی است که در مدت زمان کوتاه توانست تا محبوبیت بسیاری را از آن خود کند. لپ تاپ های لنوو، روان بودن فعالیت با سیستم و راحتی انجام کار با آن سبب شد تا این برند به عنوان بهترین برند لپ تاپ انتخاب شود. برندی که در بین ده برند اول سازنده لپ تاپ قرار داشته و به عنوان یک شرکت چینی – آمریکایی سیستم‌های بسیار مختلف و متفاوتی را به بازار عرضه می‌کند. از انواع سیستم‌های ساده و با قابلیت‌های پایین گرفته تا سیستم‌هایی مناسب برای گیمرها یا لپ تاپ‌های تجاری و بهترین لپ تاپ های دانشجویی، بخشی از این موارد هستند.

  1. برند لپ تاپ ایسوس

ایسوس، برندی که با استفاده از عمر باتری و رابط کاربری قوی در مدت زمان کوتاهی نام خود را در بازار بهترین برند لپ تاپ دنیا به ثبت رساند. برند لپ تاپ ایسوس، ساخته شده در تایوان بوده و از همین رو قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.

10 مورد از پرطرفدارترین لپ تاپ های جهان در 2022 را بشناسید 

توضیح تصویر 2ایسوس؛ یکی از بهترین برند لپ تاپ

موضوعی مهمی که امروزه در ایران دلیل محبوبیت و استفاده بالا از بهترین لپ تاپ‌های این برند شده است. به وسیله ویژگی‌های دیگر این بدن مانند طراحی مبتکرانه و خلاقانه، داشتن صفحه نمایش باکیفیت و رعایت تناسب کافی بین ضفحه نمایش و بدنه و برخی دیگر از ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری، برند ایسوس به شهرت رسیده است. بعنوان نمونه، خرید لپ تاپ ایسوس مدل TUF FX517ZR-F15 برای افراد علاقه‌مند به بازی، گیمرهای حرفه‌ای، کرافیست‌ها و طراحان، بسیار گزینه‌ی مناسبی است.

  1. برند لپ تاپ سامسونگ

کمتر کسی است که نام بردن سامسونگ را تا به امروز نشنیده باشد. برندی که محصولات بسیاری در آن تولید می‌شود. از انواع و اقسام لوازم خانگی گرفته تا لوازم الکترونیکی مختلف در برند سامسونگ در حال تولید هستند. با این گستره بالای محصولات، باز هم کیفیت بالایی در بین این محصولات ساخته شده در کره وجود دارد. لپ تاپ‌های سامسونگ به ویژگی‌هایی چون استفاده از گجت‌های باریک و پشتیبانی فنی بسیار بالا شناخته می‌شوند. با این حال، پشتیبانی ضعیف باتری و عدم امکان ارتقای ابزارهای مختلف این سیستم‌ها عیب بزرگی در استفاده از لپ تاپ ساخته شده در این برند است.

  1. برند لپ تاپ ایسر

ایسر برندی تایوانی دیگری است که با لپ‌ تاپ‌هایی با هزینه کم اما قدرت و کیفیت بالا در دنیا شناخته می‌شود. لپ تاپ های ایسر تا به امروز توانسته است تنوع بسیار بالایی از محصولات ارائه کند. تنوعی که ابزارهای بسیار مختلف و متعددی را برای استفاده و به کار گیری این سیستم‌ها به وجود آورده و در کنار گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه، گزینه‌هایی با قدرت و توانایی بالا و مخصوص به گیمینگ را نیز به بازار عرضه می‌کند. در این برند شما با خرید و انتخاب کروم بوک‌ها و اولترابوک‌ها می‌توانید نیازهای دانش آموزان خود را برطرف نمایید.

  1. برند لپ تاپ دل

در بنی لپ تاپ‌های ویندوزی، برند دل را می‌توان یکی از برندهای خوب لپ تاپ دانست. برندی با قیمت مناسب و طراحی حرفه‌ای و تخصصی که دوام بالایی نیز دارد.

10 مورد از پرطرفدارترین لپ تاپ های جهان در 2022 را بشناسید 

توضیح تصویر 3:توضیح تصویر 4انواع مختلف لپ تاپ تولید شده در برند دل

زمانی که به دنبال خرید لپ تاپ از برند دل هستید، گزینه‌هایی بسیار متنوع و با وزن کم پیش روی شما خواهد بود. از همین رو شما می‌توانید سیستمی مناسب برای حمل و نقل خریداری کنید و فعالیت‌های خود را به راحتی با خود به هرکجا که می‌روید، حمل نمایید!

  1. بهترین برند لپ تاپ ام اس آی

از دیگر برندهای چینی که امروزه محبوبیت بسیاری برای خرید و استفاده از لپ تاپ دارد، می‌توان به برند msi اشاره کرد. استفاده از محصولات این برند، بیشتر مختص به لپ تاپ‌های گیمینگ بوده و محبوبیت آن در طی سال‌های اخیر را می‌توان مرتبط با این محصولات دانست. با این حال، برند msi لپ تاپ‌های خود را در دسته‌های دیگری نیز ارائه می‌کند. انواعی از لپ تاپ MSI، با پردازش بالا و استفاده از سنسورها و ردیاب‌های قدرتمند که کارهای گرافیکی را ساده خواهند کرد. از همین رو گیمرها از این برند سازنده لپ تاپ استفاده بالایی دارند. با این حال، باید در نظر داشته باشید که برند msi قیمت بالایی برای خرید و فروش لپ تاپ داشته و از همین رو ممکن است برای تمامی افراد گزینه مناسبی محسوب نشود.

  1. برند لپ تاپمایکروسافت سرفیس

مایکروسافت، برندی شناخته شده که با محصولات نرم افزاری خود شهرت پیدا کرده است. این برند امروزه در حال تولید انواع مختلف سیستم و لپ تاپ بوده که کمتر در ایران به خرید و فروش می‌رسد. با این حال، برخی از انواع لپ تاپ‌های مایکروسافت سرفیس، محبوبیت بالایی در بازار ایران دارند. محبوبیتی که آن را می‌توان به دلیل سخت افزار قوی و طول عمر بسیار بالای باتری‌های این برند دانست. با این حال، در کنار تمامی این ویژگی‌های مثبت و مناسب، قیمت سیستم‌های این برند آمریکایی بسیار بالا بوده و در ایران و پس از تبدیل قیمت دلار به ریال، بسیار سرسام آور خواهد شد. ضمن اینکه تولید محصولات برند مایکروسافت سرفیس به صورت دائمی نبوده و کمی عدم ثبات در تولید این برند مشاهده می‌شود.

  1. برند لپ تاپ رایزر Razer

به عنوان آخرین گزینه از بهترین برند لپ تاپ به سراغ برند آمریکایی رایزر آمده‌ایم. برندی کمتر شناخته شده نسبت به برندهای قبلی که بیشتر در دنیای گیمینگ استفاده می‌شود. در لپ تاپ‌های رایزر با استفاده از انواع گجت مختلف و متنوع گرافیک و عملکرد کلی بازی افزایش پیدا می‌کند. از همین رو امروزه بسیاری از گیمرها به سراغ این برند رفته‌اند تا با استفاده از پشتیبانی فنی و سخت افزار قوی این سیستم‌ها موفقیت خوبی را در بازی خود کسب نمایند.

با این حال، در برند رایزر، نوع طراحی و نوآوری کمی با ضعف روبه‌رو است و آن را می‌توان اصلی‌ترین عیب این برند برای استفاده دائمی و همیشگی دانست. موضوعی که می‌تواند بر روی کارکرد شما با لپ تاپ تاثیر مستقیمی را داشته باشد. رایزر، از گروه لپ تاپ هایی است که عموماً گیمرها به آن علاقه مند هستند و در واقع یکی از بهترین برند لپ تاپ گیمینگ، است

آخرین نکات برای خرید بهترین برند لپ تاپ

همان‌طور که مشاهده کردید، لپ تاپ‌ها در برندهای مختلف و متعددی تولید و ساخته می‌شوند. شرکت‌های مختلفی امروزه در حال تولید لپ تاپ هستند که هریک از این برندها به بخشی از ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری سیستم اهمیت بیشتری را می‌دهند. با بررسی ویژگی‌های مختلف و متفاوت لپ تاپ ساخته شده در بهترین برند لپ تاپ، سعی کردیم تا این فضا را برای شما شفاف سازیم. این مطلب، برگرفته از مجله‌ فروشگاه لپ تاپ آف ویترین، می‌باشد. امید است خواندن این نکات و استفاده از آن‌ها، به شما در یک انتخاب بهتر برای خرید لپ تاپ کمک کننده بوده و بهترین انتخاب ممکن را برای شما به همراه داشته باشد. انتخابی که بتواند نیازهای شما را در استفاده از لپ تاپ مورد نظر برطرف سازد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top