تاریخ انتشار: شنبه 1401/12/27 - 16:36
کد خبر: 464910

مدارک بین المللی آرایشی را از کدام مراکز می توان گرفت؟

مدارک بین المللی آرایشی را از کدام مراکز می توان گرفت؟

آرایشگری یکی از حرفه های بسیار جذاب و البته محبوب در میان مردم است. این روزها نیز بیش از هر زمان دیگری تب آرایشگر شدن شدت گرفته است. بسیاری از بانوان و آقایان برای ورود به عرصه آرایشگری در تلاش هستند و تمایل دارند تا در این حوزه برند خاص خود را داشته باشند. برای آرایشگر شدن می توان به روش های مختلفی اقدام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آرایشگری یکی از حرفه های بسیار جذاب و البته محبوب در میان مردم است. این روزها نیز بیش از هر زمان دیگری تب آرایشگر شدن شدت گرفته است. بسیاری از بانوان و آقایان برای ورود به عرصه آرایشگری در تلاش هستند و تمایل دارند تا در این حوزه برند خاص خود را داشته باشند. برای آرایشگر شدن می توان به روش های مختلفی اقدام کرد. اما نکته بسیار مهم این است که صرفا تجربه عملی نمی تواند این امکان را فراهم کند که در یک سالن زیبایی مشغول به کار شوید. برای ورود رسمی به این حرفه، لازم است مدارک معتبر را دریافت کنید. اما مدارک بین المللی آرایشی را از کدام مراکز می توان گرفت؟

اگر شما هم جزء علاقه مندان به حرفه آرایشگری هستید، بایستی بدانید که ورود به این حرفه و بودن در لیست بهترین آرایشگاهها نیاز به یک سری مراحل و اقدامات خاص دارد. در واقع برای اینکه بتوانید به صورت قانونی وارد بازار کار شوید و مشتریان خود را داشته باشید، بایستی حتما مدارک مورد نیاز برای این کار را از مراکز و نمایندگی های معتبر دریافت کنید. چه بخواهید خودتان یک سالن زیبایی بزنید و چه در یک لاین خاص در سالن های دیگر افراد مشغول به کار شوید، به این مدارک احتیاج خواهید داشت.

تا پیش از اینکه صنعت آرایشگری و مد تا این حد پیشرفت کرده و رونق بگیرد، آموزش و کسب مدرک آرایشگری تنها وابسته به ثبت نام در سازمان های فنی حرفه ای بود. این مراکز معمولا با برگزاری دوره های آموزشی و آزمون عملی به کارآموزان، مدارک معتبر ارائه می کردند. اما امروزه علاوه بر مراکز فنی حرفه ای، مراکز خصوصی و نمایندگی های بین المللی زیادی وارد کار شده اند که به صورت تخصصی اقدام به ارائه مدارک معتبر آرایشگری می کنند. در واقع شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر بین المللی مدرک آرایشگری را در بالاترین سطح ممکن از نظر تخصص و مهارت دریافت کنید.

داشتن مدرک بین المللی قطعا می تواند رزومه شما را قوی تر کند. همچنین با داشتن این مدارک می توانید به راحتی در کشورهای مختلف مشغول به کار شوید. اما مدارک بین المللی آرایشی را از کدام مراکز می توان گرفت؟ شما می توانید برای دریافت مدارک معتبر از طریق مجموعه ها و آکادمی های مطرح و شناخته شده اقدام کنید. همچنین مدارک دانشگاهی معتبر نیز جزء مدارک بین المللی آرایشی محسوب می شوند که از هر نقطه دنیا قابلیت استعلام دارند.

نحوه اخذ مدرک بین المللی آرایشی

برای اینکه بتوانید به عنوان یک دانش آموخته حرفه آرایشگری در لاین های مختلف رنگ مو، شینیون، ناخن، میکاپ و گریم، مراقبت های پوستی و... مشغول به کار شوید، حتما به مدارک معتبر بین المللی نیاز خواهید داشت. برای دریافت مدرک بین المللی آرایشی می توانید هم از طریق ثبت نام در موسسات فنی حرفه ای اقدام کنید و هم از طریق موسسات خصوصی معتبر این کار را انجام دهید.

اما نکته ای که در این خصوص وجود دارد این است که در زمینه برگزاری دوره های آموزشی آرایشگری، مراکز و مجموعه های زیادی در حال فعالیت هستند که البته تمامی آن ها از اعتبار کافی برخوردار نیستند. از این رو در صورتی که تصمیم دارید مدرک آرایشگری خود را از موسسات بین المللی خصوصی دریافت کنید، لازم است حتما تحقیقات لازم را در مورد اعتبار برند مورد نظر انجام دهید. معمولا پس از پایان دوره های آموزشی و اخذ مدرک، روی گواهی اعطا شده به شما یک کد رجیستری دیده می شود که می توانید بعد از وارد شدن به سایت رسمی موسسه و وارد کردن این کد، به اطلاعات خود و مدارک دریافت شده دسترسی داشته باشید.

مدارک بین المللی آرایشی را از کدام مراکز می توان گرفت؟

انواع مدرک معتبر آرایشگری

شما می توانید بعد از پیدا کردن یک موسسه معتبر بین المللی، یک یا چند مورد از شاخه های زیر را انتخاب کرده و بعد از گذراندن دوره های آموزشی و کسب نمره قبولی در آزمون ها، مدرک معتبر بین المللی دریافت کنید. انواع مدرک آرایشگری به شرح زیر هستند:

  • آرایش و میکاپ دائم
  • گریم سینمایی
  • هیرکات (کوتاهی مو)
  • گریم کودکان
  • رنگ مو
  • شینیون مو
  • کار با مواد برای کراتین و احیای مو
  • پاکسازی و جوانسازی پوست
  • کاشت ناخن
  • طراحی ناخن
  • اکستنشن و کاشت مژه
  • طراحی ابرو
  • تتوی ابرو
  • بافت مو
  • آرایش عروس و...

کاربرد مدرک بین المللی آرایشی چیست؟

شاید از خود سوال کنید چه ضرورتی به داشتن مدرک بین المللی آرایشگری است؟ مهم ترین کاربرد این مدرک زمانی مشخص می شود که شما قصد مهاجرت و اخذ ویزای کاری از یک کشور خارجی دارید. در این مواقع شما بایستی از یک مدرک معتبر برخوردار باشید تا مراکز بین المللی بتوانند با یک استعلام اطمینان حاصل کنند که شما صلاحیت و قابلیت کار در این حوزه را دارا هستید. پس صرفا تخصص و مهارت شما در کار ملاک نیست و قطعا برای مهاجرت از طریق کار به این مدرک نیاز خواهید داشت. پس شما می توانید به کمک مدرک بین المللی آرایشی به مجموعه های استخدامی ثابت کنید که یک رزومه قوی دارید و از تخصص و استعداد کافی برخوردار هستید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جزئیات دیدار اردوغان و هنیه
اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
من به اسلوب او مومن‌ام
سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند
نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
فیلم/ اسپانسر صهیونیست‌ها نقره داغ شد
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top