تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/01/09 - 11:51
کد خبر: 465585

پرمیوم اکانت اسپاتیفای اطلاعات بیشتر و نحوه خرید

پرمیوم اکانت اسپاتیفای اطلاعات بیشتر و نحوه خرید

اسپاتیفای یکی از بزرگترین پلتفرم های صوتی جهان که این روزها صحبت آن در ایران می باشد و به عنوان یک پلیر موسیقی شناخته شده است را می توانید نسخه پرمیوم آن را تهیه نمایید تا از تمام امکانات آن بهره مند شوید. امروزه اسپاتیفای برای افراد مختلف و کاربردهای مختلف استفاده میشه.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اسپاتیفای یکی از بزرگترین پلتفرم های صوتی جهان که این روزها صحبت آن در ایران می باشد و به عنوان یک پلیر موسیقی شناخته شده است را می توانید نسخه پرمیوم آن را تهیه نمایید تا از تمام امکانات آن بهره مند شوید. امروزه اسپاتیفای برای افراد مختلف و کاربردهای مختلف استفاده میشه. مثلا فردی که می خواهد پادکست های برنامه خود را دنبال کند می تواند از اسپاتیفای استفاده کنید یا افرادی که می خواهند موسیقی بی کلام گوش دهند و مشغول کارهای روزمره خود شوند می توانند اکانت اسپاتیفای استفاده کنند و وقت خود را صرف پیدا کردن آهنگ های بی کلام و مناسب خود نکنند چرا که اسپاتیفای با کمک هوش مصنوعی که دارد سلیقه شما را میشناسد.

تهیه اکانت پرمیوم اسپاتیفای

یکی از مشکلات کاربران ایرانی موضوع پرمیوم اکانت است چرا که اسپاتیفای قابلیت های بسیار خوبی را برای پرمیوم اکانت خود گذاشته است و قابلیت های کمی برای اکانت های رایگان وجود دارد همچنین اکانت های رایگان بسیار تبلیغات آزار دهنده دارد که مردم از این بابت راضی نیستند پس بنابراین پرمیوم شدن اکانت در اسپاتیفای بسیار ضروری است.

یکی از سایت های خوب در این زمینه اکانت اسپاتیفای ارزان از اسپاتیفای اک است که بسیار فعالیت خوبی در این زمینه دارد و می توانید اکانت های پرمیوم خود را از این سایت تهیه کنید.

برای این کار پلن های مختلفی هست مانند خرید در اکانت مشتری و موارد دیگر اما موردی که بسیار بصرفه می باشد فمیلی اکانت اسپاتیفای است. می توانید از لینک: خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای وارد شوید و با مدت زمان های مختلف آن را تهیه نمایید.

چگونه اسپاتیفای را نصب کنیم؟

اسپاتیفای برای انواع پلتفرم های مختلف برنامه دارد از جمله ویندوز، مک ، اندروید و ای او اس که شما می توانید به انتخاب خودتان یکی از آن ها را انتخاب نمایید اما راحت ترین راه مراحل زیر می باشد:

  1. ابتدا وارد سایت دانلود اسپاتیفای در ایران بشوید.
  2. سپس با توجه به دستگاه خود لینک یکی از دستگاه ها را بزنید به طور مثال برای اندروید ، گوگل پلی
  3. بعد از دانلود نسخه اورجینال اسپاتیفای کافیست آن را نصب کنید
  4. بعد از اولین ورود باید یک اکانت بسازید که ممکن است در ایران به دلیل تحریم نتوانید اکانت بسازید که میتوانید اکانت ساختن را به تیم اسپاتیفای اک بسپارید.
  5. سپس یک اکانت رایگان دارید و می توانید آن را به اکانت پرمیوم تغییر دهید

دقت کنید که حتما از نسخه اورجینال اسپاتیفای استفاده کنید چرا که برنامه های دستکاری شده می تواند به دستگاه شما صدمه بزند و نیاز هست حتما از نسخه اورجینال استفاده نمایید جدای از آن در صورت داشتن برنامه کرک شده اسپاتیفای اکانت شما را بن می کند و از تمام امکانات نمی توانید استفاده نمایید.

خبر جدید در مورد اسپاتیفای

اسپاتیفای اعلام کرده است که اکنون کتاب های صوتی را بر روی پلتفرم خود منتشر می کند. غول استریم گفت که بیش از 300000 عنوان برای مشتریان کشورهای مختلف در دسترس خواهد بود که با یک رابط جدید به طور خاص برای این رسانه همراه است.

کتاب‌های صوتی در پلتفرم اسپاتیفای با نماد قفل روی دکمه پخش نمایش داده می‌شوند. به این معنی که باید خریداری شوند. در حالی که کاربران می توانند از کتاب های صوتی در برنامه نمونه برداری کنند، همه خریدها باید از طریق وب انجام شود. این به احتمال زیاد به این دلیل است که اسپاتیفای بتواند از پرداخت هزینه خرید درون برنامه ای به اپل و گوگل جلوگیری کند.

اسپاتیفای محتوای صوتی ضبط شده با حق چاپ دیجیتال را ارائه می دهد، از جمله بیش از 100 میلیون آهنگ و پنج میلیون پادکست، از برچسب ها و شرکت های رسانه ای. به عنوان یک سرویس فریمیوم، ویژگی‌های اساسی با تبلیغات و کنترل محدود رایگان است، در حالی که ویژگی‌های اضافی، مانند گوش دادن آفلاین و گوش دادن رایگان تجاری، از طریق اشتراک‌های پولی ارائه می‌شوند. کاربران می توانند موسیقی را بر اساس هنرمند، آلبوم یا ژانر جستجو کنند و می توانند لیست های پخش ایجاد، ویرایش و به اشتراک بگذارند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
کاهش قیمت جهانی طلا
حمایت از صنایع پیشران برای رشد تولید
قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
افزایش امنیت با توسعه هوشمندسازی در طرح‌های پلیسی
ارائه رایگان خدمات سلامت روان در مراکز جامع خدمات سلامت کشور
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
آخرین وضعیت سیل سیستان و بلوچستان
شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
آمریکا درحال آماده‌سازی بسته کمکی یک میلیارد دلاری برای اوکراین
آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
چگونه چهره ما به کمک هوش مصنوعی تغییر می‌کند؟ +معرفی اپلیکیشن
پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
حرکت دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم(ع) به سمت حرم +فیلم
ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
سلیمی: از اقدام پلیس در برخورد با بدحجابی حمایت می‌کنیم
سخنگوی جبهه پایداری: سعی می‌کنیم وحدت در دور دوم انتخابات را تقویت کنیم
افزایش سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top