تاریخ انتشار: جمعه 1402/01/11 - 17:35
کد خبر: 465693

بازی خطرناک آذربایجان علیه ایران/ از اینجا به آقای الهام علی‌اف هشدار می‌دهیم ...

بازی خطرناک آذربایجان علیه ایران/ از اینجا به آقای الهام علی‌اف هشدار می‌دهیم ...

امام‌جمعه بیله سوار گفت: متأسفانه کشور آذربایجان، بازی خطرناکی را شروع کرده و عمداً یا سهواً فریب برخی کشورهای تروریستی را خورده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، جابر عزیزی امام‌جمعه بیله سوار  ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان، اظهار کرد: روزه‌داری یکی از راه‌های رسیدن به تقوا است و خواستار رعایت فرایض شرعی در اماکن عمومی شده و از مردم خواست با امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح جامعه، فرهنگ روزه‌داری را در جامعه گسترش دهند.

وی با اشاره به افتتاح سفارت آذربایجان در سرزمین‌های اشغالی و دیدار مسئولان رده‌بالای باکو با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در تل‌آویو، افزود: متأسفانه کشور آذربایجان، بازی خطرناکی را شروع کرده است و عمداً یا سهواً  فریب برخی کشورهای تروریستی را خورده و به پشتوانه‌های واهی آنان، به‌صورت مستمر در رسانه‌های خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به تخریب، توهین و گاهی تهدید غیرمستقیم هم می‌کند.

امام‌جمعه بیله سوار تأکید کرد: از اینجا به آقای الهام علی‌اف هشدار می‌دهیم که حسن هم‌جواری را رعایت نماید در غیر این صورت جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا و تجهیزات اجازه نخواهد داد کوچک‌ترین تغییری در مرزهای ژئوپلیتیک خود با کشورهای ثالث اتفاق بیافتد.

وی مردم آذربایجان را از شیعیان و محبان واقعی اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) برشمرد و اضافه کرد: از اینکه آن‌ها گرفتار تصمیمات ناصحیح دولت‌مردان خود شده‌اند، اظهار تأسف می نمائیم.

عزیزی خطاب به الهام علی‌اف گفت: باید به شما تأسف خورد که نسبت به اعتقادات شیعیان کشورت پشت پا زده‌اید و با کسانی دست داده‌اید که مدت‌هاست در منطقه شرارت کرده و دستشان به خون‌های پاک کودکان مظلوم آلوده‌شده است. اُف بر شما باد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از بیانیه اخیر وزارت کشور در خصوص رعایت عفاف و حجاب در جامعه، تصریح کرد: جامعه بر اساس نظام احسن و تکوین اداره می‌شود و کسانی که با هنجارشکنی خود در جامعه خللی در این نظام احسن الهی وارد می‌کنند، نه‌تنها در عالم قیامت پاسخگوی خداوند تبارک‌وتعالی خواهند بود، بلکه باید در این دنیا از طریق مجاری قانونی با این قبح شکنان برخورد جدی صورت بگیرد چراکه این قبیل رفتارها سزاوار و برازنده کشور اسلامی همچون جمهوری اسلامی ایران نیست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با تبریک فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: دوازدهم فروردین روز به ثمر نشستن خون شهدا، روز استقرار حکومت مستضعفان و روز بیداری و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی است که به همگان ثابت نمودند که پای آرمان‌های امام و شهدا هستند و پوزه دشمنان را در تمامی عرصه‌ها به زمین خواهند زد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top