تاریخ انتشار: جمعه 1402/02/15 - 21:47
کد خبر: 469207

مجیدی: در حق سپاهان و استقلال اجحاف و ظلم شد

مجیدی: در حق سپاهان و استقلال اجحاف و ظلم شد

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: سپاهان با آن موقعیت و امکانات خوب، مانند استقلال در کل فصل زحمت کشیده است تا از چنین موقعیت‌هایی استفاده کند. الان باید پرسپولیس بیرون از خانه‌اش بازی کند، اما فاجعه است که می‌خواهد در آزادی بازی کند. من حرف‌هایم را می‌زنم و از هیچ کس نمی‌ترسم. حق استقلال و سپاهان اینجا خورده می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، فرزاد مجیدی پس از توقف استقلال مقابل نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال در روزی که باید امتیاز می‌گرفت، نگرفت. اما چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌شود زیرا واقعا تیم خیلی خوبی است. هم کادر فنی خیلی خوبی دارد و هم نتایج خیلی خوبی گرفته است. باید بحث این بازی را کنار بگذاریم. الان در پایان فصل هستیم و باید تمام بازی‌ها همزمان باشد، اما چیزی شنیده‌ام که در فوتبال ما فاجعه است.

وی افزود: از این اتفاقات در فوتبال ایران می‌افتد و طبیعی هم هست. پرسپولیس فردا در ورزشگاه ازادی بازی می‌کند، نمی‌دانم این چه تصمیمی است که سازمان لیگ گرفته، باشگاه پیکان نمی‌تواند برای میزبانی خودش یک زمین داشته باشد؟ اگر مدیریت پیکان نمی‌تواند میزبانی بازی با پرسپولیس را برعهده بگیرد، تیم‌داری نکنند. در حق هوادار استقلال و سپاهان اجحاف و ظلم شده است.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: سپاهان با آن موقعیت و امکانات خوب، مانند استقلال در کل فصل زحمت کشیده است تا از چنین موقعیت‌هایی استفاده کند. الان باید پرسپولیس بیرون از خانه‌اش بازی کند، اما فاجعه است که می‌خواهد در آزادی بازی کند. من حرف‌هایم را می‌زنم و از هیچ کس نمی‌ترسم. حق استقلال و سپاهان اینجا خورده می‌شود.

مجیدی اضافه کرد: محمدرضا ساکت زحمت می‌کشد و تیم به این خوبی با آن مربی خوب را در سپاهان جمع کرده، استقلال هم تیم و مربی خوبی دارد، اما در آخر فصل برخی عوامل قهرمان را تعیین می‌کنند.  جام را به آن تیم بدهند، اما هیچ چیز از ارزش‌های استقلال و سپاهان کم نمی‌شود. آن فردی که فوتبال می‌فهمد و فوتبال بازی کرده است، یا هواداری که به استادیوم می‌آید می‌داند قهرمان کیست.

وی با اشاره به بازی امشب، گفت: بازی خوبی بود، بد نبود. اتفاقات فوتبالی است، همان‌طور که استقلال امتیاز از دست داد شاید رقیبانش هم از دست بدهند، اما فردا پیکان باید در زمین خودش میزبانی کند. مدیریت این باشگاه باید جواب بدهد، اگر نمی‌تواند میزبان پرسپولیس باشد پس در لیگ هستند. این وسط حق هواداران استقلال و سپاهان خورده می‌شود. شاید پیکان فردا این تیم را ببرد، اما معلوم است پرسپولیسی‌ها در آزادی راحت‌تر بازی می‌کنند. من که چند سال قبل گفتم؛ یک جام برای پرسپولیس بگذارید و یک تورنمنت هم بگذارید تا تیم‌های دیگر با هم بازی کنند. خدا را قسم می‌خورم در این حالت همه راضی هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top