تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/02/17 - 23:51
کد خبر: 469490

معرفی ۸ سایت بازی آنلاین که نیازی به نصب ندارد +لینک

معرفی ۸ سایت بازی آنلاین که نیازی به نصب ندارد +لینک

بهترین بازی‌های چندنفره آنلاین مانند Call of Duty و Warzone و PUBG و Fortnite در کنار بهترین بازی‌های آفلاین اندروید و آی‌اواس به‌دلیل ذات اعتیادآور و رقابتی خود، رکورد دانلود و تعداد کاربران فعال نسبت به بازی‌های دیگر را شکسته‌اند. بااین‌حال، این نوع بازی‌ها حجم بالایی دارند و برای تجربه بازی با دوستانتان باید آن‌ها را دانلود و نصب کنید؛ اما بازی‌های آنلاین مرورگر را می‌توان مستقیماً روی مرورگر وب اجرا کرد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»، بهترین بازی‌های چندنفره آنلاین مانند Call of Duty و Warzone و PUBG و Fortnite در کنار بهترین بازی‌های آفلاین اندروید و آی‌اواس به‌دلیل ذات اعتیادآور و رقابتی خود، رکورد دانلود و تعداد کاربران فعال نسبت به بازی‌های دیگر را شکسته‌اند.

بااین‌حال، این نوع بازی‌ها حجم بالایی دارند و برای تجربه بازی با دوستانتان باید آن‌ها را دانلود و نصب کنید؛ اما بازی‌های آنلاین مرورگر را می‌توان مستقیماً روی مرورگر وب اجرا کرد.

صرف‌نظر از اینکه بهترین کامپیوتر شخصی یا جدیدترین کنسول را داشته باشید یا بهترین گوشی‌های گیمینگ؛ می‌توانید بازی‌های مرورگر را به‌راحتی روی گوشی، کامپیوتر یا تبلت اجرا کنید.

این بازی‌های آنلاین شاید چشم‌نوازترین جلوه‌های بصری را نداشته باشند؛ اما از نظر ارزش سرگرمی قابل قبول هستند. چه از پازل‌های کلاسیک لذت می‌برید و چه از چالش‌های پرهیجان، می‌توانید انتخاب خوبی از بازی‌های رایگان آنلاین داشته باشید.

در این مقاله به بررسی بهترین بازی‌های سرگرم‌کننده رایگان و آنلاین می‌پردازیم که می‌توانید به‌صورت مستقیم از طریق وب به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

1) Addicting Games

وب‌سایت Addicting Games بیش از ۵۰۰۰ بازی را در دسته‌بندی‌های مختلف شامل بازی‌های اکشن، بازی‌های آسان و ساده، بازی‌های فکری و بازی‌های کارتی و همچنین بازی‌های تک‌نفره ارائه می‌دهد.

با ورود به وب‌سایت، تبلیغات را در صفحه اصلی و کناره‌های صفحه هنگام بازی مشاهده خواهید کرد. این موضوع ممکن است هنگام بازی برای برخی افراد آزاردهنده باشد و برای برخی نه.

گزینه‌ای برای ارتقا به «Game Pass» وجود دارد که برای تجربه‌ی بدون تبلیغات و دسترسی زودهنگام به بازی‌های جدید باید مبلغی پرداشت شود؛ اما برای اجرای آنچه در سایت می‌بینید نیازی به آن نیست. شما می‌توانید حساب رایگان ایجاد کرده و از امکانات پنل مانند آگاهی از امتیازات و اضافه‌کردن بازی‌های مورد علاقه خود استفاده کنید.

اگر با گوشی یا تبلت به وب‌سایت سر می‌زنید، می‌توانید بسیاری از بازی‌های مشابه را بدون نیاز به دانلود اجرا کنید. ناگفته نماند برخی از بازی‌ها تنها در نسخه دسکتاپ وب‌سایت در‌دسترس هستند.

مزایا:
بدون نیاز به حساب کاربری
اضافه‌شدن بازی‌های جدید به‌صورت هفتگی
تنوع زیادی از بازی‌ها و دسته‌بندی‌ها

معایب:
امکان انجام بازی‌های ویژه تنها با پرداخت مبلغ برای اعضا
تبلیغات

2) Agame

Agame.com هزاران بازی آنلاین تک‌نفره و چند‌نفره ارائه می‌دهد. برخی از محبوب‌ترین دسته‌های Agame شامل بازی‌های پازل، بازی‌های یک نفره و بازی‌های .io هستند. شما همچنین می‌توانید بازی‌های مسابقه‌ای و بازی‌های دیگر را برای افراد در هر سنی پیدا کنید.

تمام بازی‌ها به‌صورت رایگان و بدون نیاز به ساخت حساب کاربری دردسترس هستند؛ اما انتظار دیدن چند تبلیغ را داشته باشید. درواقع، قبل از انجام برخی بازی‌ها، باید سه تبلیغ ویدیویی (هر کدام ۱۰ تا ۳۰ ثانیه) را تماشا کنید.

بازی‌های سرگرم‌کننده‌ی زیادی در این سایت وجود دارند که روی کامپیوتر، گوشی هوشمند یا تبلت مرورگر شما قابل انجام هستند. لازم نیست برای بازی چیزی دانلود کنید.

قابلیت ساخت حساب کاربری هم وجود دارد که در قبالش امکاناتی مانند دعوت دوستان و اضافه‌کردن اعضای دیگر به‌صورت آنلاین در بازی را شامل می‌شود.

مزایا:
تنوع بالای بازی
انجام بازی به‌صورت آنلاین با گوشی بدون نیاز به نصب اپلیکیشن خاص

معایب:
نمایش چند تبلیغ ویدیویی قبل از انجام بازی
اجرا نشدن برخی بازی‌ها به‌صورت روان در برخی گوشی‌ها

3) Armor Games

Armor Games یکی دیگر از وب‌سایت‌های عالی بازی‌های آنلاین رایگان در دسته‌های MMO (چند نفره آنلاین)، استراتژی، ماجراجویی، اکشن، پازل و غیره است.

بسیاری از بازی‌هایی که به‌صورت آنلاین در Armor Games پیدا خواهید کرد، به‌صورت اپلیکیشن برای دستگاه‌های iOS و اندروید نیز در دسترس هستند و این یعنی می‌توانید آن‌ها را روی گوشی خود دانلود کرده و بدون کامپیوتر هم به بازی ادامه دهید.

با اینکه بازی‌های شناخته‌شده زیادی مانند بلک جک یا چکرز را پیدا نخواهید کرد، بازی‌های منحصربه‌فرد و جالبی را خواهید یافت که توسط Armor Games و توسعه‌دهندگان مستقل ساخته شده‌اند.

شما می‌توانید برای آگاهی از امتیازات و بازی‌های مورد علاقه خود حساب رایگان در این وب‌سایت ایجاد کنید؛ اما این حساب برای بازی‌کردن ضروری نیست.

مزایا:
دردسترس بودن بسیاری از بازی‌ها به‌صورت اپلیکیشن
تبلیغات اندک

معایب:
کمبود بازی‌های کلاسیک

4) CrazyGames

CrazyGames یکی دیگر از وبسایت‌های خوبی است که می‌توانید در آن به‌دنبال بازی موردعلاقه‌تان بگردید. بازی‌های جدید همیشه در دسته‌بندی‌های محبوب از جمله ماجراجویی، پازل، ورزشی و غیره اضافه می‌شوند.

نکته جالب در مورد CrazyGames این است که می‌توانید بدون وقفه از شر تبلیغات مزاحم خلاص شوید و از بازی‌کردن لذت ببرید.

شما می‌توانید با هر مرورگری ازجمله کامپیوتر، گوشی یا تبلت خود به CrazyGames دسترسی داشته باشید. CrazyGames تجربه موبایلی بسیار خوبی برای افراد علاقه‌مند ارائه می‌دهد.

مزایا:
هیچ تبلیغ مزاحمی وجود ندارد (فقط بنرهای تبلیغاتی در صفحه)
انتخاب عظیمی از بازی‌ها
بازی‌کردن با مرورگر کامپیوتر یا گوشی بدون نیاز به دانلود برنامه خاص

معایب:
عدم امکان ساخت حساب کاربری برای آگاهی از پیشرفت یا اضافه‌کردن دوستان

5) MiniClip

اگر از طرفداران بازی‌های چند نفره‌اید یا به دنبال بازیکن دیگر هستید، وب‌سایت MiniClip ممکن است برای شما مناسب باشد. علاوه‌بر ساده‌بودن بازی به‌عنوان مهمان و مسابقه با سایر بازیکنان آنلاین تصادفی، می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید.

بازی‌های متنوعی در دسته‌های اکشن، ورزشی، پازل، بازی برای کودکان و غیره وجود دارد. افزون‌براین بازی‌هایی را می‌توانید در اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. محبوب‌ترین بازی‌ها عبارت‌اند از 8-Ball Pool و Agar.io و Football Strike و Golf Battle.

شما می‌توانید حساب کاربری رایگان برای آگاهی از امتیازات خود ایجاد کنید، جدول امتیازات را ببینید و دوستان خود را اضافه کنید ولی حتماً نیازی به این کار ندارید؛ چراکه شما می‌توانید اکثر بازی‌ها را به‌عنوان مهمان به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به ثبت نام انجام دهید.

زمانی که در MiniClip بازی کردیم، چند تبلیغ پاپ‌آپ ظاهر شد؛ اما وب‌سایت پر از بنرهای تبلیغاتی نبود.

زمانی که وارد نسخه‌ی آنلاین این وب سایت شوید، می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید بلافاصله بازی‌های رایگان را اجرا کنید یا یا قصد نصب آن در دستگاه مورد نظر را دارید.

مزایا:
دسترسی به بازی‌های موبایلی به‌صورت آنلاین و به‌صورت اپلیکیشن

معایب:
تعدادی تبلیغات پاپ‌آپ

6) MSN Games

MSN Games با نام Zone.com نیز شناخته می‌شود و بازی‌های تک‌نفره و چندنفره را در دسته‌های مختلفی از جمله پازل، کلمات، بازی‌های اکشن و بازی‌های کارتی و رومیزی ارائه می‌دهد.

برخی از نسخه‌های بازی کاملاً به‌صورت رایگان در دسترس هستند؛ درحالی‌که بازی‌های دیگر تنها به‌صورت آزمایشی یا پولی وجود دارند. برای فیلتر کردن نتایج، می‌توانید روی تب «Free online» کلیک کنید.

اگر تبلیغات واقعاً شما را آزار می‌دهند، MSN Games جای مناسبی برای بازی‌کردن است؛ چراکه تبلیغ ویدیویی‌ای نمایش داده نمی‌شود.

شما می‌توانید با گوشی یا تبلت خود به وب‌سایت مراجعه و بازی‌های موجود را به‌صورت رایگان در مرورگر اجرا کنید؛ اما به‌نظر می‌رسد قالب وب‌سایت برای آیفون زیاد مناسب نیست. در تبلت یا دستگاهی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ظاهراً بازی‌ها بسیار روان‌‌تر اجرا می‌شوند.

مزایا:
بدون تبلیغات ویدیویی
تنوع زیاد بازی‌های کلاسیک و جدید
بدون نیاز به ساخت حساب کاربری

معایب:
برخی از بازی‌ها فقط به صورت آزمایشی رایگان دردسترس هستند
وب‌سایت در برخی گوشی‌ها شاید به‌درستی نمایش داده نشود

7) Pogo

برای انجام بازی در‌ وب‌سایت Pogo نیازی به حساب کاربری ندارید. این وب‌سایت بازی‌های تخته‌ای، بازی‌های کارتی، بازی‌های پوکر، پازل و غیره را ارائه می‌دهد.

اگر از مسدودکننده تبلیغات استفاده می‌کنید، ممکن است از شما خواسته شود که قبل از انجام بازی‌های Pogo، آن را غیرفعال کنید. ناگفته نماند تبلیغات ویدیویی قبل از شروع بازی‌ها و در طول بازی وجود دارد. تنها راه نمایش‌ندادن تبلیغات ثبت‌نام و خرید اشتراک است.

اگر قصد ذخیره کردن روند بازی‌های خود را دارید، باید حساب کاربری‌ ایجاد کنید؛ اما رایگان است.

برخی از بازی‌های پوگو روی موبایل و تبلت‌ها نیز دردسترس هستند. متأسفانه تعدادی از بازی‌ها تنها به‌صورت آزمایشی رایگان دردسترس هستند و کاربران برای ادامه بازی باید هزینه پرداخت کنند. بااین‌حال، گزینه‌های کاملاً رایگانی وجود دارند که پوگو را به یک وب‌سایت بازی رایگان با ارزش بازدید بالا تبدیل می‌کند.

مزایا:
بازی‌های محبوب PopCap و Hasbro
دعوت از بازیکنان دیگر و ساخت آسان فهرست دوستان
اجرای بازی‌ها روی مرورگر گوشی یا تبلت

معایب:
تبلیغات
برای ذخیره روند پیشرفت بازی خود باید حساب کاربری ایجاد کنید
همه نسخه‌های کامل بازی‌ها به صورت رایگان دردسترس نیستند

8) Shockwave

اگر با هیچ‌یک از وب‌سایت‌های ذکرشده‌ی بالا ارتباط برقرار نکردید، Shockwave را امتحان کنید. انواع بازی‌های آنلاین و قابل دانلود را در دسته‌هایی از جمله پازل، بازی‌های استراتژی، بازی‌های مسابقه‌ای، بازی‌های کارتی و رومیزی، بازی‌های ماجراجویی و غیره پیدا خواهید کرد.

با اینکه چند تبلیغ در صفحه اصلی و در طول محیط بازی وجود داشت، می‌توان آن را غیر فعال کرد؛ البته این موضوع شاید برای بعضی از افراد آزاردهنده نباشد.

مزایا:
بازی‌ در مرورگر و دانلود
بدون نیاز به ساخت حساب کاربری برای بازی

معایب:
تبلیغات

وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای پیداکردن بازی‌های آنلاین رایگان به آن‌ها مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که برای انجام بازی در اکثر این وب‌سایت‌ها نیازی به ایجاد حساب کاربری نخواهید داشت؛ اما اگر قصد انجام این کار را داشته باشید، ساخت حساب کاربری آسان و رایگان خواهد بود.

منبع: زومیت

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top