تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/02/24 - 09:38
کد خبر: 470113

تصاویری که موجب آزردگی‌ خاطر مردم ولایی و انقلابی شد

تصاویری که موجب آزردگی‌ خاطر مردم ولایی و انقلابی شد

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان گفت: در پی انتشار کلیپی مبنی بر هنجارشکنی پرسنل یک گروه مربوط به بخش خصوصی در قالب یک جشن، دستورات قضایی لازم برای پلمب تالار و طلافروشی مربوط به این گروه صادر شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مجتبی قدیمی افزود: با عوامل تهیه، انتشار و سفارش دهنده ویدیوی هنجارشکنانه با مضمون و محتوای خلاف عفت و اخلاق عمومی مربوط به برگزاری مراسم جشن سالیانه این گروه اقتصادی برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: پرونده قضایی در این خصوص به دلیل عدم رعایت جوانب شرعی و قانونی کشور، عدم توجه به ضوابط انتظامی و تهیه یک کلیپ هنجارشکنانه و انتشار آن در فضای مجازی تشکیل ‌و دستور احضار متهمین صادر شده است.

این مقام قضایی با بیان اینکه شهروندان و خانواده های انقلابی اطمینان داشته باشند که هیچگونه عمل هنجارشکنانه ای بدون پاسخ قانونی باقی نمی ماند، تاکید کرد: هرگونه اقدامی که موجب جریحه دار شدن عفت و اخلاق عمومی شود از خطوط قرمز دادسرا است و با آن برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان اظهار داشت: با توجه به مطالبات مستمر مردم و کاربران فضای مجازی و بر اساس وظایف دادسرا در موضوعات مقابله با مصادیق و اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه در فضای سایبر با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تخصصی در اختیار و توسعه اشراف سایبری، کمیته رصد فضای مجازی دادستانی سیرجان ، با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی اجرای طرح‌های خاص عملیاتی ، ضمن پایش شبانه‌روزی هرگونه فعالیت مجرمانه حول محورهای ترویج و اشاعه فحشا و موارد سوء اخلاقی ، برخورد قانونی و بازدارنده با مجرمین را برحسب نوع جرائم ارتکابی در اولویت مأموریت‌های خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد:مقابله با مقوله‌های ضدفرهنگی البته با راهکارهای فرهنگی امکان پذیر است اما وقتی مساله به هنجار شکنی و مخدوش شدن قانون برسد دادسرا تکالیف قانونی خود را با اراده ای قاطع و استوار انجام می‌دهد و انتظار داریم همه دستگاه‌های ذی مدخل همراه و هم افزا باشند.

طی روزهای اخیر کلیپی در خصوص برگزاری جشن سالیانه یک گروه اقتصادی در بخش خصوصی در سیرجان در فضای مجازی منتشر شد که برخی هنجارها در آن رعایت نشده بود و انتشار این کلیپ موجب آزردگی‌خاطر قشر ولایی و انقلابی این شهرستان شده است.

شایان ذکر است طی هفته های گذشته نیز بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ بسته تنباکو تاریخ مصرف گذشته متعلق به سال ۱۳۹۸و بیش از یکصد کیلوگرم گوشت فاسد از یکی از رستوران های متعلق به این گروه در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان کشف و ضبط شده است.

منبع: ایرنا

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top