تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/03/02 - 06:35
کد خبر: 471065

تحریم سند افتخاری برای دانشجویان بسیجی ایران است

تحریم سند افتخاری برای دانشجویان بسیجی ایران است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در پی تحریم توسط اتحادیه اروپا بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در پی تحریم توسط اتحادیه اروپا بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

... قُلْ مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ (119)

إِنْ تَمْسَسْکُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ وَإِنْ تُصِبْکُمْ سَیِّئَةٌ یَفْرَحُوا بِهَا وَإِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیْئًا إِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ مُحِیطٌ(120)(آل عمران)

خبر تحریم بسیج دانشجویی از سوی اتحادیه اروپا که امروز توسط رسانه‌ها مخابره شد حاوی نکات امیدبخش و عبرت‌آمیزی است. علت حقیقی تحریم بسیج دانشجویی توسط دشمنان تاریخی مردم ایران، خشم و کینه ناشی از خدمات بسیج دانشجویی به انقلاب و نظام اسلامی و محرومان بوده که جای بسی خوشحالی است. خدماتی همچون، تبیین و تشریح سیاست‌های خصمانه دشمنان مردم ایران و سابقه تعامل آن‌ها با ایران در سه قرن گذشته، اجرای هزاران اردوی جهادی در نقاط محروم کشور، نقش‌آفرینی میدانی در دوران کرونا، تأسیس و توسعه ده‌ها شرکت دانش‌بنیان برای تأمین نیازهای مردم ایران، حفاظت از استقلال فرهنگی ایرانیان و ارزش‌های تمدنی و هزاره ایران زمین در برابر هجمه بی‌سابقه ادراکی علیه کشور و ده‌ها موضوع دیگر که بسیج دانشجویی در دهه‌های گذشته و خصوصا یک دهه اخیر در انجام وظایف ذاتی خود در پاسداری از آرمان‌های عدالتخواهانه و آزادی‌خواهانه نظام اسلامی انجام داده است.

اما این تحریم، توسط اتحادیه اروپا باعث خنده و تعجب شد، خنده از اینکه، هنگام اخذ چنین تصمیم در مخیله سیاستمداران اروپایی چه گذشته که فکر کرده‌اند تحریم اعضای بسیج دانشجویی می‌تواند ذره‌ای برای فرزندان خمینی اهمیت داشته باشد! به این جماعت بایدگفت که: زهی عقل! جای خالی اندکی تفکر در هیأت حاکمه شما به شدت مشهود است. چگونه ممکن است مردانی که برای دفاع از آرمانشان جان برکف گرفته و در چند هزار کیلومتر بیرون از مرز‌ها با سرکوب ایادی و مزدوران شما تابلو رشادت و غیرت را برای بشریت ترسیم می‌کنند و بارها و بارها در دفاع‌های مقدس خود از انقلاب اسلامی در فتنه‌های مختلف و در مورد اخیر در حوادث مهرماه کشور از بذل جان و آبرو دریغ نکرده‌اند، ذره‌ای بابت تحریم‌های موهوم و جنگ کاغذی شما مشغله فکری پیدا کنند؟! تحریم‌های شما دولت‌های در حال سقوط و لبه پرتگاه، پشیزی برای سربازان روح‌الله ارزشی نداشته، ندارد و نخواهد داشت!

تعجب از اینکه چگونه حکمرانان غربی که بر مسند حاکمیت‌های باسابقه نشسته‌اند و سال‌ها کباده عقلانیت در حکمرانی کشیده‌اند یا لااقل ادعای آن را کرده‌اند، اینگونه مشاعر خود را از دست داده‌اند؛ که در این هنگامه تاریخی که نظم قبلی جهان در حال زیرورو شدن است، به جای تدبیر سیاست و آینده‌نگری برای مردم خود در میانه طلوع قدرت‌های جدید جهانی، فارغ از اعتماد به دولت بدخواه آمریکا در سیاست خارجی، بازیچه دست مزدوران بی‌مایه و فراری از وطنشان قرار گرفته و دست به چنین اقدامات بی‌اثر و مسخره‌ای زده‌اند. لابد از منظر چشم آبی‌های سبک مغز و وطن‌فروشان لندن‌نشین، بسیجیان ایران باید نگران بلوکه شدن حساب‌هایشان در بانک‌های سوئیس یا سفر خارجی به سواحل اروپایی باشند!!

ما در بسیج دانشجویی به آن‌ها توصیه می‌کنیم، سعی کنید با تعقل بیشتر، آینده بهتری را برای مردم خود رقم بزنید. این تحریم سند افتخاری برای دانشجویان بسیجی ایران و سبب انگیزه‌ای مضاعف برای مجاهدت بیشتر آنان برای ارزش‌های انقلاب اسلامی است! ما به این پایداری در راه آرمان‌های انقلاب می‌بالیم و شما از این ناراحتی بمیرید...

وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top