تاریخ انتشار: جمعه 1402/03/05 - 13:50
کد خبر: 471504

محمدی: دربی می‌تواند ۳۰ تا ۳۵ هزار تماشاگر داشته باشد

محمدی: دربی می‌تواند ۳۰ تا ۳۵ هزار تماشاگر داشته باشد

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه اخیر شورای تامین صحبت شد با توجه به فک پلمپ طبقه دوم ورزشگاه آزادی بین ۳۰ تا ۳۵ هزار نفر می‌توانند برای تماشای بازی به ورزشگاه بیایند‌.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» محمد محمدی درباره اینکه آیا پرسپولیس روز  ۱۰ خرداد می‌تواند پس از علی پروین و برانکو سومین دبل تاریخ خود را با هدایت یحیی گل‌محمدی به دست آورد، اظهار داشت: ابتدا به دوستان‌مان بابت برگزاری بازی روز گذشته خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم که با تمام هجمه‌های ایجاد شده، بازی خوبی برگزار کردند. تمام هم و غم ما این است چنین اتفاقی بیفتد و تمام تلاش خود را می‌کنیم. تیم در آرامش کامل است و باید در آرامش کارش را انجام بدهد. اگر خدا بخواهد، قطعا اتفاقات خوبی می‌افتد.

وی درمورد موضوع باشگاه پرسپولیس درخصوص اشتباهات داوری، عنوان کرد: من کارشناس داوری نیستم که بخواهم در این مورد اظهارنظر کنم اما در همین برنامه ورزشگاه دیدم پرسپولیس در هر سه جدول مربوط به داوری اول شده است. برای ما فرقی ندارد. طبیعی است در فوتبال برخی مواقع ممکن است یک تیم متضرر شود و دیگری منفعت ببرد.  اشتباه داوری هم جزئی از فوتبال است و نمی‌توانید بگویید هیچ لیگی بدون اشتباه برگزار می‌شود.  باید زیرساخت‌ها را برای داوران خود ایجاد کنیم. سپس نسبت به همان زیرساخت‌ها از آن‌ها توقع داشته باشیم.

معاون باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه آیا برای دربی داور ایرانی انتخاب می‌کنند، گفت: در جایگاهی نیستیم که بخواهیم درمورد داوری اظهارنظر کنیم. هر داوری باشد، احترام می‌گذاریم و بچه‌ها فوتبال‌شان را بازی می‌کنند‌. نتیجه هر چه خدا بخواهد، اتفاق می‌افتد.

محمدی درمورد موضع پرسپولیس نسبت به دستورالعمل ۳۲ بندی جدید نقل و انتقالات که خودش در جلسه آن را امضا کرده است،  توضیح داد: به عنوان نماینده پرسپولیس در جلسه مدیران سازمان لیگ و فدراسیون با مسوولان باشگاه‌ها شرکت کردم‌. صحبت‌های خوبی شد‌. برخی از این بندها عملیاتی است و برخی دیگر عملیاتی نیست. فقط صرف این است که قانونی وضع شود. به عنوان کسی که سال‌ها در لیگ بازی کرده درمورد قوانین نقل و انتقالاتی  نکاتی را گفتم‌. البته این بندها هنوز کامل نشده و قرار است نقطه نظراتی را هم بگیرند. هنوز این دستورالعمل به باشگاه‌ها ابلاغ نشده .

محمدی ادامه داد: یکی از مواردی که خودم به نصیرزاده گفتم درمورد بازیکنان خارجی بود. در این دستورالعمل آمده اگر یک بازیکن خارجی ۶۰ درصد بازی‌ها به زمین نرود، از سهمیه سال بعد باشگاه یک بازیکن کم می‌شود. به او گفتم با توجه به اینکه ۱۱ بازیکن به زمین می‌روند، این موضوع به جوانان خودمان لطمه می‌زند. میانگین سنی لیگ سال گذشته ۲۷/۵ بوده که اصلا خوب نیست و لیگ پیری داریم‌. اینکه نفرات خارجی در ایران بازی کنند و بچه‌های خودمان دیده نشوند، سبب می‌شود بازیکنان ایرانی متضرر شوند. باید روی این بند بازنگری شود.

وی خاطرنشان کرد: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده و در آن جلسه فقط می‌خواستیم درمورد بندها همفکری شود‌‌. فقط نظر شخصی ام را در آن جلسه گفتم.

معاون ورزشی پرسپولیس درخصوص اینکه آیا تعداد تماشاگران سرخابی‌ها در دربی فینال حذفی مشخص شده است، گفت: باید از شورای تامین تشکر کنم‌ که با وجود تمام حساسیت ها، کار خود را به خوبی انجام می‌دهند. در جلسه اخیر این شورا صحبت شد با توجه به فک پلمپ طبقه دوم ورزشگاه آزادی بین ۳۰ تا ۳۵ هزار نفر می‌توانند برای تماشای بازی به ورزشگاه بیایند‌. نزدیک ۹ زون طبقه اول در حال تعمیر است. تمام دربی‌ها جایگاه هواداران ۵۰_۵۰ تقسیم می‌شود اما به این دلیل که ما در نیمه نهایی میهمان بودیم، باید در فینال میزبان باشیم.

محمدی در گفت و گو با برنامه ورزشگاه درخصوص اینکه آیا هزینه‌های ورزشگاه در صورت میزبانی برعهده پرسپولیس است، گفت: در این حالت بلیت‌فروشی و درآمدهای تبلیغات محیطی هم باید به ما برسد. امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگر پسند باشد و در نهایت آخرین بازی فصل با نتیجه خوب رقم بخورد تا سبب شادی دل هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top