تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/03/18 - 20:35
کد خبر: 472687

ابراهیمی: پرسپولیس می‌تواند سال‌ها قهرمان شود

ابراهیمی: پرسپولیس می‌تواند سال‌ها قهرمان شود

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه یحیی گل‌محمدی باید در راستای همکاری با سرخپوشان زودتر تصمیمش را اتخاذ کند، گفت: در مسیر رسیدن به موفقیت افراد زیادی ایفای نقش می‌کنند و اگر اتحاد و تقسیم وظایف نباشد، هیچگاه قهرمانی به دست نخواهد آمد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ناصر ابراهیمی روز پنجشنبه در خصوص ماندن یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده در پرسپولیس، اظهار داشت: گل‌محمدی با قهرمانی در جام حذفی نشان داد که این تیم می‌تواند همانند سال‌های ۷۸ تا ۸۱ قهرمان بلامنازع فوتبال ایران باشد. برای تکرار شدن این موفقیت نیازمند ثبات و رفع برخی دغدغه‌ها از سوی مسئولان است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین عامل موفقیت پرسپولیسی‌ها در چند سال اخیر، اتحاد و همدلی در تیم است. به واقع هر وقت این عامل در تیم شکل گرفت زمینه موفقیت پرسپولیس فراهم شد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: در مدت ۴۴ سال اخیر شاهد حضور ۲۴ مدیرعامل در این تیم بودیم. رضا درویش برای موفقیت راه سختی در پیش داشت و توانست با بهره‌گیری از پیشکسوتان و اعضای هیئت مدیره، مشکلات پیرامونی این تیم را برطرف کرد.

ابراهیمی ادامه داد: در این موفقیت‌ها نفرات زیادی از جمله کریم باقری، افشین پیروانی، رضا درویش، کادر فنی و بازیکنان نقش داشتند. باشگاه یک فصل دیگر یحیی با پرسپولیس قرارداد دارد و ماندن او برای فصل آینده به تصمیم شخصی‌اش بازخواهد گشت. با توجه به آغاز تمرینات از تیرماه، باید یحیی هرچه زودتر تصمیم نهایی خود را بگیرد.

ابراهیمی همچنین در خصوص ناکارآمدی بازیکنان خارجی پرسپولیس، گفت: ماندن و رفتن شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا در فصل آینده بستگی به تصمیم کادرفنی دارد چرا که خط زدن آنان از ترکیب در حیطه وظایف سرمربی است. برای جذب مهاجمان خارجی باید کادر فنی تصمیم بگیرد و بازیکنان مد نظر خود را برای ترکیب تیم خود جذب کند. هنوز مشخص نیست که پرسپولیس برای فصل آینده چه نفراتی را جذب خواهد کرد.

وی بیان کرد: اگر به موفقیت منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا نگاهی بیندازیم، بیش از یکصد نفر در رده‌های مختلف باشگاهی به سرمربی آن کمک کرده‌اند و با آنالیز خود توانسته‌اند بهترین شیوه قهرمانی را به سرمربی این تیم انتقال دهد. قهرمانی پرسپولیس در این فصل تنها به دست یحیی گل‌محمدی حاصل نشد بلکه برای این موفقیت، گروهش عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه به شرایط استقلال نیز اشاره کرد و دلیل ناکامی این تیم را عدم ثبات مدیریتی دانست و خاطر نشان کرد: استقلال در گذشته با فرهاد مجیدی و با بهره‌گیری از عامل اتحاد، قهرمان شد. حواشی پیرامونی از جمله حذف از آسیا، تغییرات مدیریتی و رفتار عجیب سرمربی این تیم باعث شد استقلال از کورس قهرمانی جا بماند و در جام حذفی نیز مغلوب پرسپولیس شد. هرچقدر مورایس سرمربی سپاهان در این فصل ثابت کرد که شخصیت آرام دارد، برخلاف او ساپینتو بسیار هیجان زده رفتار کرد. برای موفقیت استقلال باید مشکلات هرچه زودتر در داخل برطرف شود تا استقلال به عنوان مدعی جدی قهرمانی شناخته شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top