تاریخ انتشار: شنبه 1403/06/10 - 12:07
کد خبر: 515024

زن بازیگر مشهور طعمه مزاحم اینستاگرامی

زن بازیگر مشهور طعمه مزاحم اینستاگرامی

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که در اینستاگرام یک زن بازیگر مطرح را به افشای اطلاعات خصوصی تهدید کرده بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل تهدید و توهین علیه یکی از بازیگران خانم مطرح در کشور خبر داد و گفت: متهم با ارسال تصاویر و اطلاعات خصوصی مربوط به ایشان در شبکه‌های اجتماعی، وی را تهدید می کرده و قصد اخاذی داشته است.

رئیس پلیس فتا پایتخت درباره جزئیات بیشتر این خبر اظهار داشت: یکی از بازیگران مطرح کشور به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شد فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به درج مطالب توهین‌آمیز علیه او کرده و وی را تهدید به افشای اطلاعات و تصاویر شخصی می‌کند.

این مقام انتظامی بیان نمود: کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند و با مطالعه اظهارات شاکی و مستندات موجود در پرونده متوجه شدند مدتی است فردی در فضای مجازی شاکی را تهدید به افشای تصاویر خصوصی می‌کند و با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی با نام و مشخصات شاکی پیام‌های توهین‌آمیز برای وی ارسال می‌کند.

سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به اینکه با بررسی ردپای مجازی مجرم اطلاعات کامل هویت وی به دست آمد و این شیاد اینترنتی شناسایی شد، بیان داشت: در آخرین اقدامات این پرونده، پس از تشریفات قضائی، متهم در یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه در روند پرونده مشخص شد این متهم مزاحمت‌های متعددی برای دیگر چهره‌های هنری کشور نیز داشته است، خاطرنشان کرد: متهم پس از حضور در پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار کرد، اما پس از رو به‌رو شدن با ادله دیجیتال و مستندات جمع‌آوری شده توسط پلیس، به جرم خود معترف شد و انگیزه خود را اخاذی اعلام کرد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: رعایت اخلاق در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند، چرا که عدم رعایت اخلاق در این فضا باعث هرج و مرج و ناهنجاری‌های فراوان می‌شود که این ناهنجاری‌ها حتی می‌تواند در روابط حقیقی افراد در فضای واقعی تأثیر گذار باشد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: این پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به آدرس WWW.fata.gov.ir با ما در میان بگذارند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سفر مداح معروف به تایلند
ضرورت استفاده از مشاوره برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری
کسبینو: تحولی نوین در خرید آنلاین با عرضه شفاف، تعاملات اجتماعی و امکانات بی‌نظیر
شروط وزارت بهداشت برای ارزشیابی مدارک دانشگاه‌های غیرتایید خارجی
دانشگاه تهران به منابع کتابخانه‌های دانشگاهی وزارت علوم پیوست
ثبت‌نام پذیرفته شدگان ارشد ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
دستگیری ۲۹ سارق مسلح در شرق تهران
سهم آزمون تستی در کنکور به ۴۰ درصد کاهش می‌یابد
وزارت نیرو متعهد به اجرای برنامه هفتم توسعه است
مجازین کنکور قبل انتخاب رشته بخوانند
جزئیات انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد فردا اعلام می‌شود
مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی برای سال آینده اجرایی می‌شود
شرایط جدید پذیرش بدون آزمون مدال آوران جهانی در دانشگاه‌ها اعلام شد
رتبه سوم کنکور علوم انسانی: روزهای تعطیل، ۱۲ ساعت درس می‌خواندم
رتبه ۶ گروه ریاضی: برگزاری کنکور در دو نوبت استرس را کم می‌کند
نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان بیش از ۱۳۰ درصد رشد کرد
شناسایی بیش از ۱۷۸ مورد مثبت ابتلا به تب دنگی در کشور
سیم کارت مهاجران افغان مسدود شد؟
افت نرخ یورو در معاملات مرکز مبادله
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد
خرابکاری بنزینی روحانی ‌گریبانگیر دولت پزشکیان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top