تاریخ انتشار: 00 00 0000 - 00:00:00
کد خبر: 5300

مردم 70 درصد آشوب گران عاشورا را معرفی کردند

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم امروز همایش تخصصی معاونان و رؤسای پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: نظام اسلامی به هیچ کس و به هیچ قدرتی باج نمی‌دهد و سرسختانه در مقابل دشمن خواهد ایستاد هرچند دشمن با سلاح فریب و تهدید سعی در نفوذ دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از  فارس، فرمانده نیروی انتظامی از سران فتنه خواست اظهار پشیمانی کنند و اعلام کرد: با همکاری مردم و تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی 70 درصداغتشاشگران روز عاشورا که تصاویرشان منشر شده بود؛ شناسایی شدند.
 
سردار احمدی مقدم افزود: فتنه‌های اخیر برای مردم به لحاظ ابهام‌آفرینی برای مردم پیچیده‌تر از فتنه‌های انقلاب بود که این فتنه‌ها شفاف‌تر بودند.
 
فرمانده ناجا اعلام کرد: چهره اصلی منافقان پس از قرار گرفتن در کنار دشمن رو شد و این افراد خائن در بدترین شرایط کشور دشمن را همراهی کرده و خط شکن صدام شده بودند.
 
وی اظهار داشت: شمر در جنگ نهروان از یاران حضرت علی بود و در 25 سال خانه نشینی آن حضرت ایشان را همراهی می‌کرد. شمر در 3 فتنه بزرگ امامت حضرت علی(ع) این امام را همراهی کرد اما در کربلا سرامام حسین را از تنش جدا کرد.
 
سردار احمدی مقدم تأکید کرد: رمز اصلی پیروزی انقلاب و امام(ره) این است که چیزی را جز خدا نمی‌بیند و با اتکا به قدرت خداوند است که به همه اهدافش رسیده است.
 
سردار احمدی مقدم افزود: توسعه فضای مجازی و تقویت جنگ روانی موجب شده تا دشمن خود را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهد اما شاخص‌های موجود نشان می‌دهد که قدرت‌های بزرگ در تمام عرصه‌ها در حال سقوط هستند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: امروز که دشمن در اوج نیست عده‌ای در داخل به آنها آدرس می‌دهند که اقدامی اشتباه است.
 
فرمانده نیروی انتظامی گفت: سخت‌ترین امتحانات را در عرصه دفاع از انقلاب پشت سر گذاشته‌ایم و مشکلی نمی‌تواند خللی در ادامه انقلاب به وجود بیاورد.
 
سردار احمدی مقدم افزود: پیش از این برای نسل سوم موضوعاتی مانند جنگ، انقلاب و امام به خوبی درک نمی‌شد اما فتنه‌های اخیر این موضوعات را برای جوانان نسل سوم باورپذیر کرد.
 
وی اظهار داشت: بیش از این نسل سوم بحث توهم توطئه را پذیرفته بود و به خیلی از مسائل باور نداشت اما حوادث اخیر نشان داد که توطئه علیه انقلاب توهم نیست و موضوع را برای نسل سوم روشن ساخت.
 
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ابعاد فتنه‌های اخیر به ویژه حوادث روز عاشورا مسائل را بسیار روشن کرد و بین معترضان و اغتشاشگران تفاوتها مشخص شد.
 

* در اغتشاشات عاشورا 30 نفر به اشتباه دستگیر شده بودند

 
فرمانده نیروی انتظامی گفت: به جز 30 نفر از افرادی که در روز عاشورا به اشتباه دستگیر شده بودند باقی دستگیرشدگان اغتشاشگران سازمان یافته‌ای هستند که ادامه تحقیقات، ابعاد این حادثه را روشن‌تر می‌کند.
 
وی اظهار داشت: برخی از این اغتشاشگران شبکه‌های 50 نفره را تشکیل داده بودند و با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه ارتباط مستقیم داشتند. خوشبختانه مستندات کاملی در این زمینه به دست آمده است که اگر دستگاه قضایی مصلحت بداند منتشر خواهد شد.
 

*70درصد اغتشاشگران عاشورا شناسایی شدند

 
فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: با همکاری مردم و تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی 70 درصداغتشاشگرانی که تصاویرشان منتشر شده بود؛ شناسایی شدند.
 
سردار احمدی مقدم گفت: حوادث اخیر علیرغم ریزش‌هایی که به همراه داشت اما موجب رویش‌های فراوانی شد و بلوغ مردم را به همراه داشت.
 
وی اظهار داشت: بحرانها با توجه به ساختار نظام خللی ایجاد نکرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی از این بحرانها عبور خواهد کرد.
 
فرمانده نیروی انتظامی افزود: دشمن از هدفش که براندازی است دست کشیده و دیگر توان اجرایی کردن این هدف را ندارد فقط از این به بعد هدفش ایجاد مزاحمت است.
 
سردار احمدی مقدم اضافه کرد: در حوادث روز عاشورا با استفاده از موبایل های دوربین دار سعی در بزرگنمایی حوادث داشتند و با گرفتن کلوزآپ و دیگر تکنیک‌های فیلمبرداری قصد داشتند تعداد اغتشاشگران را فراوان جلوه دهند.
 
وی اظهار داشت: اما در روز عاشورا 50 میلیون ایرانی در حال عزاداری بودند که دشمنان این 50 میلیون نفر را نشان ندادند اما اغتشاش عده‌ای را بزرگنمایی کردند.
 
فرمانده ناجا گفت: انقلاب ما زنده، تازه و شاداب است و با انقلاب‌های کمونیستی تفاوت بسیار دارد و این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) پیوند خواهد خورد.
 
سردار احمدی مقدم گفت: اسلامیت با خواست مردم در ایران مستقر شده و مردم اسلام را به عنوان مشی سیاسی کشور انتخاب کردند و مردم اسلام را به صورت گزینشی انتخاب نکردند.
 
وی اظهار داشت: دو محور اسلامیت و جمهوریت نظام غیرقابل کتمان است اما در اغتشاشات اخیر سعی داشتند دو محور اصلی نظام را تهی کرده و از آن عبور کنند.
 
سردار احمدی مقدم خطاب به سران فتنه اظهار داشت: اشتباه قابل پذیرش است و می‌توانند اظهار پشیمانی کرده و اقدامات گذشته خود را جبران کنند.
 
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه افزود: هرچند برخی از اشتباهات این افراد قابل جبران نیست اما با اختیارات ولی فقیه می‌توان از بخشی از اشتباهات گذشت کرد فقط کافی است به دامان ولایت بازگردند.
 

* هماهنگی بین دستگاه‌ها در فرودگاه‌های کشور باید موجب هم افزایی شود

 
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه اعلام کرد: قطعاً جایی مثل فرودگاه‌ها از حیث تعداد و تنوع دستگاه‌های دست اندرکار در فرودگاه‌های کشور نداریم. فرودگاه‌ها پرشمارترین تعددها و تکثرها را به خود اختصاص داده است.
 
وی اظهار داشت: هماهنگی در این صنعت بسیار سخت است و بحث امنیت نیز چندین سازمان حضور دارند.
 
فرمانده نیروی انتظامی گفت: اما با یک سیستم نرم افزاری می‌توان موجب هم افزایی شد و بدون هرگونه ناهماهنگی و مشکل بهترین خدمات را ارائه داد.
 
سردار احمدی مقدم گفت: رشد 28 درصدی تقاضای سفر در ایران که به قولی خدمات لوکس به شمار می‌رود نشان از رشد سپاه اجتماعی در ایران دارد.
 
فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: با اینکه می‌گویند صنعت هوایی لوکس است اما امیدوارم توپولف‌ها جزء این صنعت لوکس به شمار نروند.
 
وی اظهار داشت: در شرایط فعلی تحت فشار دشمن هستیم و مردم هم این موضوع را درک می‌کنند. تحریم هوایی دشمن ادعاهای واهی بشردوستانه آنان را به خوبی نشان می‌دهد.
 
سردار احمدی مقدم با اشاره به شعار تغییر اوباما گفت: ‌این تغییر فقط تغییر لهجه و حرف زدن بود اما همچنان شاهد یک دست آهنی هستیم که یک دستکش مخملی بر روی آن کشیده شده است. اتفاقات اخیر به خوبی نشان داد که همه این شعارها یک دروغ بود.
 
فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: نیروی انتظامی با تشکیل پلیس فرودگاه‌های کشور مدیریت یکپارچه‌ای را تشکیل داد تا خدمات و شرایط بهتری را فراهم کند.
 
* فرودگاه‌ها ویترین نظام هستند
 
وی اظهار داشت: به دلیل رفت و آمد مسافران خارجی به فرودگاه‌های کشور فرودگاه‌ها ویترین نظام هستند و پلیس فرودگاه باید مؤدب، حرفه‌ای و خوش ظاهر باشد تا معرف شخصیت و فرهنگ والای ایرانیان شود.
 
فرمانده ناجا گفت: فرودگاه‌ها گلوگاه‌های کشور محسوب می‌شوند و اقدامات برنامه‌ریزی شده در حد امسال آبروی کشور را خرید.
 
سردار احمدی مقدم تأکید کرد: در سال 89 تمام فرودگاه‌های کشور تجهیز خواهد شد و بازرسی‌ها با استفاده از تکنولوژی و ابزارهای الکترونیکی انجام می‌شود تا مردم احساس وهن نکنند.
 
سردار احمدی مقدم گفت: قانون گرایی و رعایت شئون اخلاقی باید در فرودگاه‌ها رعایت شود و عده‌ای فکر نکنند که فرودگاه جایی خارج از کشور است و تابع قوانین داخلی نیست.
 
فرمانده ناجا گفت: نباید یک ویترین ناپسند در کشور به وجود بیاید و هنجارشکنان از این موضوع سوء استفاده نکنند.
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفر تا صد انتخاب رشته مقطع دکتری ۱۴۰۳
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top