تاریخ انتشار: یکشنبه 1404/01/24 - 23:21
کد خبر: 533815

تجاوز مجدد آمریکا به یمن

تجاوز مجدد آمریکا به یمن

منابع خبری در یمن از تجاوز نظامی مجدد آمریکا به خاک این کشور در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، آمریکا در تازه ترین تجاوز خود به خاک یمن، سه بار منطقه بنی مطر در استان صنعاء را بمباران کردند.

به گفته منابع یمنی، متجاوزان آمریکایی در ادامه هدف قرار دادن عمدی زیرساختهای شهری، این بار یک کارخانه سرامیک سازی را هدف حمله خود قرار دادند.

12 شهید و زخمی آمار اولیه قربانیان تجاوز امشب آمریکا به یمن 

وزارت بهداشت یمن در صنعاء اعلام کرد که تجاوز امشب آمریکا به کارخانه ای در منطقه بنی مطر صنعاء، دستکم دو شهید و 10 زخمی به جا گذاشته است که این آمار اولیه است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
معرفی کسب و کارها
برنامه ریزی دولت، برای تعطیلی خیابان
علت اصلی تورم، سیاست‌های دولت است
صنعت فضایی کشور مبتنی بر دانش بومی است
مهلت پذیرش دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه علامه طباطبائی تمدید شد
دوره آموزشی «در مسیر حسین» با محوریت اندیشه‌های رهبر شهید آغاز شد
خطر برای امنیت غذایی دنیا
از خدشه به حاکمیت انحصاری ایران و عمان بر تنگه هرمز تا عدم خروج آمریکا از منطقه
اینترنت دیگر در شرایط بحران قطع نخواهد شد
انگلیس چگونه کرواسی را شکست داد؟
سرمربی کنگو پس از متوقف کردن پرتغال: به بازیکنانم افتخار می‌کنم
پیروزی انگلیس در بازی بزرگ با درخشش ستاره‌ها
مسیر تشییع پیکر امام شهید در تهران
ترامپ یکبار دیگر توهمات و آرزوهای خود را تکرار کرد
قالیباف: ایران به همکاری برد برد با چین متعهد است
عراقچی: مسئولیت حسن اجرای مفاد تفاهم بر عهده آمریکا است
ایتالیا سفارت خود را در تهران دو روز دیگر بازگشایی می‌کند
حملات وحشیانه اسرائیل به جنوب لبنان با استفاده از بمب‌های فسفری
یاران رونالدو در تله کنگو گرفتار شدند
رسانه‌های عبری: سخنرانی دبیرکل حزب‌الله اعلام پیروزی محور مقاومت است
امضای تفاهم‌نامه خرید ۲۰ بالگرد امدادی برای هلال احمر از روسیه
مارتینس: عملکردمان مقابل کنگو را دوست نداشتیم
نظرسنجی
به نظر شما توافق با آمریکا به پایان مخاصمات می‌انجامد یا دوباره شاهد یک درگیری تمام عیار خواهیم بود؟


مشاهده نتایج
go to top