تاریخ انتشار: چهارشنبه 1404/02/17 - 08:59
کد خبر: 535336

مصطفی ساجدی؛

با تشکر از مرحوم پاپ فرانسیس و درود بر خمینی بزرگ

با تشکر از مرحوم پاپ فرانسیس و درود بر خمینی بزرگ

وقتی پاپ فرانسیس پس از کشتار ده‌ها هزار انسان بی‌گناه در غزه، وصیت می‌کند خودروی پاپ‌موبیل را برای درمان کودکان فلسطینی اختصاص دهند، بیشتر از آنکه تسکینی باشد، تلنگری است؛ تلنگری برای ما تا یادمان نرود اگر امروز سربلند ایستاده‌ایم، از برکت امام خمینی(ره) است، نه از جنس همان رافت‌های نمادینی که در نهایت به یک خودرو ختم می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یادداشت از مصطفی ساجدی/// گویا مرحوم مغفور جناب آقای پاپ فرانسیس به عنوان وصیت آخر خود گفته اند که خودروی اختصاصی اش یعنی پاپ موبیل را تجهیز و به درمان کودکان غزه اختصاص دهند.

زیباست. جذاب است. خودرو هم خودروی زیبایی است.

قرار هم شده که خودرو را با پوششی پلاستیکی بپوشانند تا از ترکش محفوظ بماند؛ چه خوب در برابر بمبهای لیزری و هدایت شونده که یک ساختمان را ناگهان فرو میریزاند چطور؟ در برابر بمبهای چند تنی از همانها که زمین را تا عمق زیاد حفر میکند چطور؟

خودمان که پاسخ را میدانیم

اما در این میان باید به دنبال چیزی گشت و به خود ببالیم بابت آنچه که داریم

وصیت جناب پاپ میگوید که او پس از کشتار بیش از پنجاه هزار نفر در غزه وصیتی این چنینی داشته است.

اینجا همان جاست که باید توقف کنیم

برگردیم عقب #خمینی بزرگ کجا را میدیده که نه در ۲۰۲۵ که در ۱۹۶۷ و از همان روزهای آغازین شکل گیری این غده سرطانی میگوید که این ماده فساد که به پشتیبانی دولتهای بزرگ در قلب ممالک اسلامی جایگزین شده باید به همت دولتها و ملل اسلام ریشه کن گردد و هرگونه رابطه و معامله با اسرائیل از جمله فروش نفت و اسلحه یا استعمال کالاهای آن را حرام و

مخالف با اسلام اعلام میکند.

باید شکرگزار باشیم که در عصر کنونی در دایره بزرگ بی تفاوت نبودن به #فلسطین قرار داریم و در این میان هم در دایره مبارزان علیه دشمنان انسانیت این از برکت اسلام است. از برکت شیعه است. دقیق تر بگویم و تخصیص بزنم از برکت وجود فقیهی مثل آقا روح الله خمینی و سید علی خامنه ای است که این چنین سر بالا میگیریم و موشک هایمان به سمت

اسرائیل را به نظاره مینشینیم

که اگر این تفکر نبود یا باید مثل تفاله های پهلوی پرچم پلیدترین موجودات عالم را بالا میبردیم یا باید همچون اعراب بر نفت نشسته حاشیه

#خلیج_فارس روی خون کودکان رقص شمشیر میکردیم و یا باید همچنان سنگر مبارزه مان را در قرمز پوشیدن و سبیل گذاشتن و لعن این و آن گفتن

تعریف میکردیم؛

در بهترین حالت چه میشد؟ خوشحال و راضی میشدیم به اهدای

پاپ موبیل احتمالاً چیزی مثل آخوند موبیل

شما ما را رشد دادید آقا روح الله خمینی

و ممنونیم از شما آقای پاپ فرانسیس که به ما یادآوری کردید که هستیم و کجا هستیم و چه داریم؟ ممنون که به ما یادآور شدید که نباید به اهدای یک خودرو به #کودکان #غزه راضی باشیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
معرفی کسب و کارها
خلاصه بازی اسپانیا ۰ - کیپ ورد ۰
نبیه بری: توافق ایران و آمریکا به سود همه طرف‌هاست
رایزنی وزیر خارجه قطر و گوترش درباره توافق ایران و آمریکا
پزشکیان: جزئیات تفاهم‌نامه در زمان مناسب ارائه خواهد شد
پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری تیرماه از ۲۷ خرداد آغاز می‌شود
جزییات مذاکرات روز جمعه در ژنو از زبان عراقچی
کمبود فضای ذخیره‌سازی در شمال تهران؛ چالشی پنهان در دل خانه‌های مدرن
رژیم سالم خوری، لیست خوراکی ها و نحوه اجرا
سینا صنعت؛ مرجع تخصصی تجهیزات برق صنعتی
برای ساخت کارخانه آسفالت از کجا باید شروع کنیم ؟
چگونه با یک کمد دیواری مناسب، فضای خانه را دو برابر کنیم؟
چگونه شامپوفرش بکشیم؟
کالاس: از پاکستان و قطر برای کمک به توافق ایران-آمریکا تشکر می‌کنیم
راهنمای انتخاب بهترین دستگاه‌های پرکن برای خطوط تولید
آیا ملک قولنامه‌ای قابل توقیف است
مومنی: رهبری داهیانه و حضور مردم از عوامل پیروزی بودند
پزشکیان: تیم مذاکره‌کننده از چارچوب‌های تعیین‌شده رهبری عدول نمی‌کند
مقام آمریکایی: آماده کاهش تحریم‌ها علیه ایران هستیم
وزیر خارجه عمان: توافق آمریکا و ایران پیروزی دیپلماسی است
نخستین تمرین پرسپولیس زیر نظر اوسمار برگزار شد
خوش‌خدمتی دوباره فیفا به ترامپ/ رئیس‌جمهور آمریکا جام قهرمانی را اهدا می‌کند
نظرسنجی
به نظر شما توافق با آمریکا به پایان مخاصمات می‌انجامد یا دوباره شاهد یک درگیری تمام عیار خواهیم بود؟


مشاهده نتایج
go to top