تاریخ انتشار: 12 بهمن 1388 - 00:00:00
کد خبر: 5381

حمله اپوزیسیون به محل اقامت امام

یک مقام سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس گفت: تعدادی انگشت‌شمار از مزدوران کشورهای بیگانه که تلاش می‌کردند با بر هم زدن مراسم با شکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهکده « نوفل لو شاتو» در حومه پاریس، فضای اغتشاش ایجاد کنند،‌ پس از اینکه موفق به انجام نیات خود نشدند، تلاش کردند که مراسم را به درگیری بکشانند که با حضور پلیس فرانسه متفرق شدند و محل را ترک کردند.

 به گزارش « خبرنامه دانشجویان ایران » به نقل از شبکه ایران، در پی ادعای مضحک سایت‌های اپوزیسیون درخصوص درگیری مسئولین سفارت ایران با پلیس فرانسه، یک مقام کشورمان تصریح کرد: پلیس فرانسه اتفاقاً در راستای پروتکل‌های دیپلماتیک و در حمایت از مسئولین سفارت ایران، به مقابله با تعدادی اغتشاشگر اقدام کرد.

وی افزود: این افراد وابسته به دشمنان ایران که دولت‌های حامی آنها طی ماه‌های پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، به ایجاد نفاق و آشوب در کشور پرداخته‌ بودند، این بار تلاش کردند با رویکردهای غیر اخلاقی خود، مراسم باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی در دهکده نوفل لوشاتو را بر هم بزنند که با دخالت شماری از ایرانی‌های متعهد مقیم فرانسه و سپس نیروهای پلیس این کشور،‌ مجبور به ترک محل شدند.

این مقام سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با اشاره به وظیفه پلیس هر کشور در رعایت مصونیت دیپلماتیک نمایندگی‌های خارجی تصریح کرد: نیروهای پلیس فرانسه در همین راستا با ایجاد یک حلقه امنیتی، به ممانعت از ادامه رویکردهای غیراخلاقی این گروه مزدور پرداختند.

گفتنی است که سایت‌های اپوزیسیون امروز با انتشار تصاویری از درگیری پلیس فرانسه با تعدادی از مخالفان نظام در این کشور، در ادعایی مضحک تصاویر کتک خوردن این اغتشاش‌گران توسط پلیس فرانسه را به کارکنان سفارت ایران در این کشور نسبت دادند و مدعی درگیری مسئولین ایرانی با پلیس فرانسه شدند؛ امری که به لحاظ عرف دیپلماتیک، هیچگاه و از سوی پلیس هیچ کشوری صورت نمی‌گیرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top