تاریخ انتشار: 03 مهر 1391 - 09:07:47
کد خبر: 62466

کتابخانه دانشجویان ایران/ کتاب هفدهم

شناسایی یهود به عنوان دشمن مسلمانان

شناسایی یهود به عنوان دشمن مسلمانان

آنچه خواندید بخش هایی از کتاب "تبار انحراف" می باشد که نخستین جلد از مجموعه ای است که با هدف شناسایی جریان یهود به عنوان دشمن درجه اول مسلمانان از آفرینش تا ختم نبوت با نثری داستان گونه، روان و شیوا، و تبیین رفتار آنها تدوین شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: "دنیا عرصه کارزار حق و باطل است و در این میان، شناخت دشمن و آگاهی از جایگاه و قدرت او از ضروریات عقلی است. همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند: " امروز در دنیای اسلام، مکلفیم دشمن شناسی و تکلیف شناسی را در حد اعلا برای جهان اسلام و مردم ایران تدارک ببینیم." اگر شخصی آشنا با فنون رزمی با شخصی کار ناآزموده وارد عرصه کارزار شود، قطعا با ضربه ای حریف را از میدان بیرون خواهد کرد. اما اگر چشم و گوش این مبارز را ببندید، او دیگر پیروز میدان نخواهد بود؛ چرا که قدرت دارد ولی به دلیل فقدان اطلاعات از حریف، نمی داند کی و چگونه از قدرت و فن خویش بهره گیرد. چون نمی داند حریف، کی و از چه نقطه ای و با کدام وسیله حمله می کند. بنابراین هر قدر که قدرتمند باشید، اما اطلاعات کافی از دشمن نداشته باشید شما شکست خورده میدانید!

قرآن کریم سه دشمن را برای ما معرفی کرده است: یهود، مشرکان و نصارا. چهارمین این دشمنان، منافقان اند؛ منافق کسی است که به دروغ ادعای اسلام میکند، در حالی که در باطن مسلمان نیست؛ یعنی یا از یهود است، یا از مشرکان و یا از نصارا. قرآن در سوره مائده، یهود را به عنوان دشمن درجه اول و مشرکان را دشمن بعدی معرفی کرده است که طبیعتا نصارا در رتبه آخر قرار می گیرند."

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آنچه خواندید بخش هایی از کتاب "تبار انحراف" می باشد که نخستین جلد از مجموعه ای است که با هدف شناسایی جریان یهود به عنوان دشمن درجه اول مسلمانان از آفرینش تا ختم نبوت با نثری داستان گونه، روان و شیوا، و تبیین رفتار آنها تدوین شده است.

در قسمتی از این کتاب که سراسر با استناد به آیات قرآن و احادیث و روایات معتبر نگاشته شده است، می خوانیم:

" آنچه از مجموع مطالب قرآن و تورات نسبت به خواسته این سازمان استفاده می شود، این است که آنان خواهان حاکمیت بر تمام دنیا هستند و ادعا می کنند که خداوند زمین و حاکمیت بر آن را بخشیده و دست بر سینه انتظار رسیدن این گروه به این خواسته را می کشد و برای او راهی برای خروج از این خواسته نیست.

در همین راستا، یهودیان ، مردم روی زمین را سه دسته می دانند:

بنی اسرائیل که نژاد برتر و هدف از خلقت اند.

غیر بنی اسرائیل که این قوم را نژاد برتر می دانند. اینان به عنوان انسان درجه دوم حق حیات دارند و خدمتگزار بنی اسرائیل اند؛

غیر بنی اسرائیل که با برتری بنی اسرائیل مخالف اند. اینان باید کشته شوند و مقامشان از حیوانات پست تر است.

از دیدگاه یهود، مسلمانان، که شعار عدالت فراگیر و تساوی همه انسانها در پیشگاه الاهی را سر داده اند و همه را در ورود به دین خدا برابر می دانند و منکر برتری نژادی یهود هستند، چاره ای جز هلاک و نابودی ندارند . این بخشی از اندیشه خطرناک و مدون یهود است ."

لذا با شناسایی این جریان خطرناک است که ریشه جریانات جاری در سطح بین الملل و منطقه و کشور ما روشن میشود و حقیقت این سخن حضرت امام (ره) را در می یابیم که فرمود : " اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.‌"

این کتاب در 19 فصل گرد آوری شده که سر فصلهای آن از این قرار است :

فصل " آفرینش " که فلسفه آفرینش انسان را تا هبوط آدم و حوا از بهشت و بررسی ابزارهای دشمن (شیطان) برای گمراهی آدم و در نهایت تشکیل نخستین اردوگاه باطل توسط قابیل، تبیین می کند.

فصل " نوح ، پیام "  که به بررسی دعوت نهصد و پنجاه ساله حضرت نوح (ع) و مشکلات و سرکشی های فراوانی که بر سر راه آن پیامبر خدا، وجود داشت و در نهایت آغاز عملیات دشمن برای گمراهی که با ارائه طرح بت پرستی برای انحراف بشر شروع شد، می پردازد.

فصل " ابراهیم، فریادگر توحید" که شمال مباحثی جون: ابزارهای دعوت عوام و خواص، عملیات روانی جبهه باطل، هجرت سیاسی ابراهیم (ع)، فرزندان ابراهیم، قربانی بزرگ و لوط، سفیر ابراهیم(ع) می باشد. تاریخ منقول در قرآن از اینجا آغاز می شود. تا قبل از این، همه تاریخ با شرک است اما از این جا به بعد " آرام آرام تاریخ وارد بحث رهبری و امامت می شود. تا پیش از حضرت ابراهیم(ع) کمتر صحبت از رهبری در میان است. بنا بر این، بررسی تاریخ حضرت ابراهیم(ع)، نقطه آغاز تاریخ عملیات نوین است. "

سایر فصول این کتاب عبارتند از :

4.آغاز تاریخ بنی اسرائیل

5. موسی ، پیام آور رهایی

6. فرجام دوران انتظار،ظهور

7. به سوی سرزمین موعود

8. انحطاط بنی اسرائیل

9. حاکمیت بی نظیر

10. عیسی، اصلاح گر بنی اسرائیل

11. یهود و عصر بعثت

12. از مدینه تا قدس، استحکامات نظامی یهود

13. مکه، دوران دشوار پیامبر(ص)

14. مدینه، رویارویی یهود با پیامبر

15. عملیات روانی یهود در مبارزه با اسلام

16. رد پای یهود در جنگ های مشرکان با پیامبر

17. نبردهای مستقیم یهود با اسلام

18. تغییر عرصه کارزار

19. نفوذ در سازمان حکومتی پیامبر

در فصل "سرزمین موعود" میخوانیم که بعد از عبور بنی اسرائیل از دریای نیل و غرق شدن فرعونیان در آب، آنان به بیابانی میرسند که عملا هیچ کدام از لوازم زندگی را نداشتند. و حضرت موسی (ع) با استعانت به خدای متعال از او تقاضای کمک کرد و خداوند اسباب یک زندگی اولیه را برایشان فراهم آورد و حضرت موسی نخستین سازمان بنی اسرائیل را تشکیل داده و به آموزش آنان در زمینه هایی همچون چهره شناسی و روشهای ارتباطی و اطلاعاتی پرداختند.

در ادامه می خوانیم که بنی اسرائیل در این بیابان به ناهنجاری هایی چون گرایش به بت پرستی، طمع کاری، انحرافات عقیدتی و بدل سازی در عصر غیبت و پرسشگری جاهلانه و لجوجانه پرداختند که در نهایت، این ناهنجاریها و تمردها و نافرمانی های بنی اسرائیل در مقابل پیامبرشان منجر به چهل سال سرگردانی آنان شد. در انتهای این فصل نیز آورده شده که حضرت موسی در دوران چهل سال سرگردانی بنی اسرائیل از دنیا رفت و بهمین دلیل آنان از مکان مزار پیامبرشان بی اطلاع اند! بعد از موسی، یوشع مبعوث شد و ماموریت عبور دادن بنی اسرائیل از رود اردن و وارد کردنشان به ارض مقدس را یافت. بنی اسرائیل در سرزمین شیر و شهد (فلسطین) که بهشت روی زمین است به حکومت رسید ولی رفاه مادی و نعمت فراوانی که خدا به آنان ارزانی کرده بود، باعث شد باز ایمانهایشان ضعیف و انحرافها آغاز شود!

سخنی از مقام معظم رهبری را در این کتاب میخوانیم که :" اما همین بنی اسرائیل ، کارشان به جایی رسید که خدای متعال لعنت دائمی را بر اینها فرستاد. در روایات داریم که مراد از "مغضوب علیهم" یهود است "

کتاب "تبار انحراف"، از سوی مؤسسه اطلاع رسانی و مطالعات فرهنگی لوح و قلم، زیر نظر استاد حجة الاسلام و المسلمین مهدی طائب و به قلم محققینی چون: ابراهیم ارجینی، رضا مصطفوی و مهدی کریمیان، توسط انتشارات ابتکار دانش به چاپ رسیده است و چاپ ششم آن با بهای 5000 تومان در اختیار علاقه مندان قرار دارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top