تاریخ : 1393,پنجشنبه 18 ارديبهشت16:16
کد خبر : 128665 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

مناظره «سیاست خارجی دولت تدبیر و امید» در دانشگاه شهید چمران اهواز

خبرنامه دانشجویان ایران: «سیاست خارجی دولت تدبیر و امید» در دانشگاه شهید چمران اهواز بررسی می شود.

میلاد خدری دبیر روبط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو با «خبرنامه دانشجویان ایران» اعلام کرد: مناظره سیاسی با موضوعیت «سیاست خارجه دولت تدبیر و امید» با محوریت توافقنامه ژنو، با حضور دکتر مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری و مهندس ناصر حیرانی نوبری سفیر سابق ایران در شوروی در سالن آمفی تئاتر دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، خدری هدف از این مناظره را اینچنین بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان توافق اولیه 6 ماهه و احتمال بالای انعقاد توافق نهایی در روزهای آینده، وجود برخی ابهامات در توافق اولیه و نظرات بسیار متناقض موافقان و مخالفان توافقنامه ژنو خود نشانه ی عدم شفافیت اذهان عمومی نسبت به این مسئله مهم است.

وی با توجه به نقش خطیر دانشگاه در آگاهی بخشی و مرجعیت فکری جامعه، ایجاد فضای نقد و گفت و گوی منطقی و آزاد را در محیط دانشگاه، اهم وظایف تشکل های دانشجویی بیان نمود. دانشگاهی که از طریق سامان دادن به کرسی های آزاد اندیشی باید زمینه ساز ایجاد فضای تعامل در جامعه و در نهایت رسیدن به دانشگاه اسلامی شود.

گفتنی است، این برنامه روز شنبه مورخ 20 اردیبهشت 93  ساعت 11:20 دقیقه الی 13:20 دقیقه در سالن آمفی تئاتر دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی برگزار می شود.


کد خبرنگار : 20