تاریخ : 1393,چهارشنبه 24 ارديبهشت23:56
کد خبر : 129207 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

واکنش دانشجویان به حضور هاشمی در دانشگاه امیرکبیر: انرژی هسته ای حق معلق ماست + فیلم

هاشمی رفسنجانی برای بازدید از دستگاهی نیمه کاره در آزمایشگاه گداخت هسته ای دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر به دانشگاه صنعتی امیرکبیر رفت که این حضور با ابراز نگرانی دانشجویان در خصوص دستاوردهای هسته ای همراه شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: عصر امروز چهارشنبه  اکبر هاشمی رفسنجانی ضمن حضور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر از دستگاه توکامک البرز دستاورد پژوهشگران دانشکده انرژی و فیزیک این دانشگاه که همچنان نیمه کاره است بازدید کرد که با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این بازدید علاوه بر علیرضا رهایی رییس دانشگاه امیرکبیر، رضا امراللهی رییس دانشکده انرژی و فیزیک این دانشگاه، حسن غفوری فرد عضو هیات علمی دانشگاه مهندسی برق دانشگاه امیرکبیر، بیش از 40 محافظ که امنیت حضور هاشمی رفسنجانی را در یک محیط آکادمیک و علمی تأمین کرده بودند؛ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را همراهی می کردند.

در این هنگام تعدادی از دانشجویان حاضر در صحن دانشگاه که به دلیل قرار گرفتن در ساعات پایانی آموزش و همچنین همزمانی با تعطیلات آخر هفته تعدادشان حدود یکصد نفر بود؛ نسبت به این حضور واکنش نشان داده و پس از ورود وی روبروی دانشکده فیزیک تجمع کردند.

 

 

دانشجویان تجمع کننده با در دست داشتن پلاکاردهایی از قبیل «رونمایی از پلمپ هسته ای مبارک»، «چرا برای مصرف داخلی در روز آغاز مذاکرات گام نهایی اقدام به افتتاح یک دستارود نیمه کاره هسته ای کردید؟»، «انرژی هسته ای حق معلق ماست»، «دستاورد هسته‌ای تعطیل‌بردار نیست»، «نگران بازگشت دوران سازندگی هستیم»، «دلواپس دستاوردهای شهید شهریاری در همین دانشگاه هستیم» و سر دادن شعارهایی خواستار پاسخگویی هاشمی شدند.

 

هاشمی رفسنجانی نیز در پاسخ به ابراز نگرانی‌های دانشجویانی که پلاکاردهایی در دست داشتند از خودروی خود پیاده شد و در پاسخ به این دانشجویان، گفت: «نگران نباشید. ما مراقب دستاوردهای هسته ای هستیم».

دانلــود


کد خبرنگار : 23