تاریخ : 1393,سه شنبه 30 ارديبهشت13:55
کد خبر : 129698 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

سومین همایش ملی توربین‌های گاز، در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود

خبرنامه دانشجویان ایران: سومین همایش ملی توربین های گاز روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه 1393 توسط دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.
در مراسم افتتاحیه این همایش ملی که صبح سه شنبه سی ام اردیبهشت ماه برگزار می شود، ‌دکتر منطقی(رییس سازمان صنایع هوایی و رییس ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی) سخنران کلیدی خواهد بود.


در افتتاحیه همچنین دکتر تقوی(رییس دانشکده مهندسی مکانیک و دبیر همایش) و‌ دکتر منتظری(عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک و رییس پژوهشکده توربین های گاز) سخنرانی می کنند. «فرآیندهای طراحی و تحلیل عملکرد»؛ «طراحی آیرودینامیکی توربوماشین ها»؛« انتقال حرارت و احتراق؛ «تحلیل سازه و ارتعاشات»؛ «سیستم ها و کنترل؛ «فناوری مواد پیشرفته»؛ «تست های عملکردی، مولفه ای و غیر تخریبی ساخت و تولید» و «تعمیر و نگهداری» محورهای اصلی این همایش علمی است.
برگزاری نشست های تخصصی در موضوعات کنترل و عملکرد، کمپرسور و توربین، مواد و ساخت، محفظه احتراق و انتقال حرارت و استحکام و ارتعاشات و ارایه مقالات از برنامه های این همایش ملی است.
 یادآور می شود اولین و دومین همایش ملی توربین گاز سال های 1391 و 1392 توسط دانشگاه علم و صنعت ایران و در همین دانشگاه برگزار شده بود.