تاریخ : 1348,پنجشنبه 11 دي07:00
کد خبر : 131 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

امکان حذف یک کد رشته محل انتخابی در کنکور کارشناسی ارشد فراهم شد

داوطلبی که درخواست حذف یکی از کد رشته محلهای انتخابی خود را دارد باید تنها از طریق مکاتبه با سازمان سنجش آموزش تماس بگیرد و مورد را رسما گزارش دهد.

خبرنامه دانشجویان ایران:معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امکان حذف یکی از کد رشته محلهای انتخاب شده توسط مجازین به انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 88 فراهم شده است اما این امر تنها در صورت احراز اشتباه توسط سازمان سنجش امکانپذیر خواهد بود.

ابراهیم خدایی در گفتگوخبرنامه دانشجویان ایران به نقل از مهر افزود: داوطلبی که درخواست حذف یکی از کد رشته محلهای انتخابی خود را دارد باید تنها از طریق مکاتبه با سازمان سنجش آموزش تماس بگیرد و مورد را رسما گزارش دهد.

وی اظهار داشت: سازمان سنجش پس از بررسی درخواستها در صورتی که اشتباه داوطلب را در انتخاب این کد رشته محل تشخیص دهد نسبت به حذف این کد اقدام می کند.

معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش تأکید کرد: به هیچ عنوان امکان جابجایی کد رشته محل در انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وجود ندارد و تقاضا برای حذف انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد پذیرفته نمی ‌شود.

به گزارشخبرنامه دانشجویان ایران به نقل ازمهر، در کنکور کارشناسی ارشد سال 1388، 195 هزار و 414 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد 179 هزار نفر تا شب گذشته که آخرین مهلت انتخاب رشته بود، انتخاب رشته کردند.