تاریخ : 1393,جمعه 16 خرداد16:10
کد خبر : 131406 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کشتی فرنگی جوانان ایران بر بام آسیا + نتایج

خبرنامه دانشجویان ایران: تیم کشتی فرنگی جوانان ایران قهرمان زودهنگام رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا در مغولستان شد.

به گزارش مهر، در روز دوم این رقابتها دو نماینده ایران در وزن 50 و 120 کیلوگرم در دیدار رده بندی حضور دارند و با توجه به کسب پنج مدال طلا و یک مدال نقره در روز اول تیم ایران قهرمان زودهنگام این رقابتها شد.

نتایج فرنگی کاران ایران در روز دوم رقابتها به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم رضا خدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر گاناجات آکیلبیک از قزاقستان را شکست داد اما در دور سوم با نتیجه یک بر یک مغلوب آنیل از هند شد و به دیدار رده بندی رفت حریف خدری در این دیدار ریوتا سایتو از ژاپن است.

در وزن 120 کیلوگرم بابک رزمپوش پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر آوارزد از مغولستان را شکست داد وی در دور سوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل لیو بین از چین شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف رزمپوش در این دیدار برنده کشتی گیران قرقیزستان و هند است.

تیم ایران روز گذشته توسط علی ارسلان در وزن 60 کیلوگرم، رامین طاهری در وزن 66 کیلوگرم، پیام بویری در وزن 74 کیلوگرم، علی شریفی در وزن 84 کیلوگرم و محمد ابراهیمی در وزن 96 کیلوگرم صاحب مدال طلا و بهروز ملکی در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.