تاریخ : 1393,سه شنبه 17 تير17:29
کد خبر : 135157 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بازتاب بیانات رهبر انقلاب در نشریه صهیونیستی

خبرنامه دانشجویان ایران: نشریه صهیونیستی هاآرتص بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام را منعکس کرد که مربوط به بازی دوگانه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای امتیاز گرفتن از ایران در موضوع هسته‌ای است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در بازتاب سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب نوشت: رهبر ایران  اظهار داشت که آمریکا و اسرائیل در حال انجام بازی پلیس خوب، پلیس بد هستند تا در امور داخلی ایران دخالت کرده و در تنش هسته‌ای ایجاد شده با غرب از تهران امتیاز بگیرند.

هاآرتص به نقل از آیت الله خامنه‌ای گفت: "مکرّر می‌گویند اسرائیل تهدید نظامى می‌کند، آمریکا مانع می‌شود، خب چرا آمریکا مانع می‌شود؟ علت این مساله این است که  حمله برایشان مقرون به صرفه نیست." ایشان در ادامه به  این مساله اشاره کردند که دشمن گزینه دیگری جز تهدید و اعمال تحریم ندارد.

به نوشته این روزنامه رهبر ایران حمایت همه جانبه خود را از دولت و رئیس جمهوری اعلام کرد و اظهار داشت: " همه باید بدانند که من از دولت وی حمایت می‌کنم و از تمام قدرتم برای حمایت از دولت استفاده می‌کنم. من به تیم مذاکره کننده اعتماد دارم و مطمئن هستم که از حقوق ملت دست نخواهند کشید."

رژیم صهیونیستی بارها تهدید به حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران کرده است و نسبت به نگرش دیپلماتیک متحدان غربی‌اش برای متقاعد ساختن ایران به محدود ساختن برنامه هسته‌ای در ازای کاهش تحریم‌های اقتصادی به شدت انتقاد دارد.