تاریخ : 1393,شنبه 04 مرداد20:54
کد خبر : 137088 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

امکان ارسال «پیامک رایگان» فراهم شد

خبرنامه دانشجویان ایران: کاربران ایمیل ایرانی رایانا به مدت یک هفته و در ایام عید فطر می‌توانند روزانه 20 پیامک رایگان ارسال کنند.

کاربران ایمیل ایرانی رایانا می‌توانند به مناسبت عید سعید فطر به مدت یک هفته از چهارم مردادماه روزانه 20 پیامک رایگان به مشترکین اپراتورهای همراه اول و ایرانسل ارسال کنند.

کاربران عضو رایانا برای فعال‌سازی این سرویس لازم است پس از مراجعه به بخش «سرویس‌ها» سرویس «پیامک رایگان» خود را فعال کرده و برای ارسال پیامک از همان محیط ساده نوشتن نامه بهره ‌ببرند.

افرادی که تاکنون عضو این ایمیل ایرانی نشده‌اند نیز می‌توانند به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن برای خود حساب کاربری ایجاد نموده و بدون نیاز به اطلاعات شخصی، یک نام کاربری یکتا برای خود در رایانا ایجاد کرده و از طریق آن، نامه‌های خود را با هر تعداد پیوست، ارسال و دریافت کنید.

ایمیل ایرانی رایانا که با ساختاری ساده و به زبان فارسی طراحی شده به کاربران این امکان را می‌دهد تا با سرعت خوب دریافت و ارسال نامه الکترونیکی داشته باشند. از دیگر قابلیت‌های این ایمیل ایرانی سرویس‌های «اعلان پیامکی ورود» و «نامه رسان پیامکی» است.

شایان ذکر است کاربران می‌توانند پرسش‌ها یا پیشنهادات خود را به نشانی support@rayana.ir ارسال کرده تا پاسخ همکاران این گروه را دریافت نمایند.