تاریخ : 1393,دوشنبه 27 مرداد03:20
کد خبر : 139186 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

تمدید مهلت ثبت‌نام دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای تا 30 مردادماه

مهلت ثبت‌نام در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای در دو بخش «حضوری» و «آموزش‌های خاص - حین‌کار غیرحضوری» سال 1393 دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 30 مردادماه تمدید شد.​

خبرنامه دانشجویان ایران: مهلت ثبت‌نام در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای در دو بخش «حضوری» و «آموزش‌های خاص - حین‌کار غیرحضوری» سال 1393 دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 30 مردادماه تمدید شد.​

به گزارش خبرنگار صنفی-آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به منظور فراهم آوردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که هنوز موفق به ثبت‌نام در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای در دو بخش «حضوری» و «آموزش‌های خاص - حین‌کار غیرحضوری» سال 93 دانشگاه جامع علمی کاربردی نشده‌اند، مهلت ثبت‌نام در این دوره‌ها تا ساعت 24 روز پنجشنبه 30 مردادماه تمدید شد.

پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای در دو بخش «حضوری» و «آموزش‌های خاص - حین‌کار غیرحضوری» سال 1393، از 19 مردادماه آغاز شد. این پذیرش در 237 رشته، 3563 کدرشته محل، 815 مرکز آموزش علمی کاربردی، 31 استان و 189 شهر در سراسر کشور با ظرفیت جذب 645/178 نفر انجام می‌پذیرد.

پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) «حضوری» براساس معدل کل فوق دیپلم، مرتبط بودن رشته تحصیلی کاردانی با رشته انتخابی و با توجه به اولویت‌های بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران انجام می‌شود و طبق ضوابط معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق می‌گیرد.

پذیرش در دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) به شیوه آموزش‌های خاص«حین‌کار غیرحضوری» براساس اولویت‌های انتخابی و ظرفیت‌های اختصاص داده شده انجام می‌شود و صرفا به داوطلبان بومی اختصاص دارد و معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق نمی‌گیرد.

متقاضیان می‌بایست در زمان اعلام شده به صورت اینترنتی از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور (اینجا) طبق ضوابط و شرایط تعریف شده در دفترچه پذیرش (اینجا) می‌توانند از هر دو بخش نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.


کد خبرنگار : 21