تاریخ : 1393,چهارشنبه 19 شهريور13:23
کد خبر : 141673 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

3 خواسته مهم امام جمعه مشهد از روحانی

خبرنامه دانشجویان ایران: امام جمعه مشهد گفت: ۳ خواسته مهم از رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان داشتیم و از استاندار خراسان رضوی درخواست دارم هرچه سریع‌تر پیگیر مطالبات استانی سفر هیئت دولت باشد.

به گزارش تسنیم، آیت الله علم الهدی اظهار کرد: خوشبختانه بر اساس دریافت آخرین اخبار مبنی بر وضعیت جسمی مقام معظم رهبری، حال ایشان خوب بوده و الحمدالله این عمل هیچگونه عوارض منفی نداشته و معظم له در حال استراحت هستند تا انشاالله هرچه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوند.

وی افزود: خوشبختانه مردمی ولایتمدار داریم و بلافاصله پس از خبر خوشحال کننده عمل مؤفقیت آمیز عمل مقام معظم رهبری زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در این مکان مقدس حاضر شدند و در مراسم دعای توسل و شکرگزاری‌ای که به همین منظور برگزار شده بود حضورپرشور داشتند و همگان برای سلامتی ایشان دعا کردند.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: 3 خواسته مهم از رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان داشتیم که شامل تعطیل رسمی روز ولادت امام رضا (ع) در سراسر کشور و در صورت عدم امکان در مشهد و خراسان رضوی، توسعه گردشگری و اقتصادی مشهد متناسب با هویت معنوی و ولایی این شهر مقدس و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مانند کنسرت‌ها و غیره بوده و حتی آنهایی هم که مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده با تصویب شورای فرهنگ عمومی استان اجرا شود.

وی تأکید کرد: از استاندار خراسان رضوی درخواست دارم هرچه سریع‌تر پیگیر مطالبات استانی سفر هیئت دولت باشد.

امام جمعه مشهد بیان کرد: استان‌ها اگر بخواهند زمین‌های خود را وسعت بخشند شهرداری با آن‌ها در این خصوص همکاری‌های لازم را خواهد داشت و در حد توان و طبق قانون پیگیر خواسته‌های استان‌ها هستیم.