تاریخ : 1393,چهارشنبه 19 شهريور13:25
کد خبر : 141674 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ایجاد زائرسراهای ارزان قیمت در مشهد مقدس

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: اگر امکانات به شکلی مطلوب فراهم گردد در آینده شاهد ایجاد موج معنوی زیارت هستیم و هر استان می‌تواند اقشار مختلف محدوده جغرافیایی خود را به مشهد الرضا (ع) بیاورد.

حجت الاسلام سید رضا تقوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: در مراسم واگذاری زمین‌های زائرسراهای استانی خشت‌های آسمانی همفکری‌های خوبی میان مسئولان استان‌ها صورت پذیرفت و امیدواریم که نتیجه نهایی آن هم رضایت بخش باشد.

وی افزود: این کار حرکتی بسیار ارزشمند بود، گرچه ظاهری عمرانی و خدماتی دارد، اما باطنش فرهنگی بوده و اگر امکاناتش به شکلی مطلوب فراهم گردد در آینده شاهد ایجاد موج معنوی زیارت هستیم و هر استان می‌تواند اقشار مختلف محدوده جغرافیایی خود را به مشهد الرضا (ع) بیاورد و در این مدت از نورانیت حرم مطهر رضوی بهره‌مند گردد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: در خصوص انتخاب مکانی برای اقامه نماز جمعه در غرب مشهد هم که ظاهراً درخواست ساکنان این منطقه از این شهر بوده هم باید بگویم که اطلاعی در این رابطه ندارم و درخواستی هم در این خصوص به من نرسیده و پس از دریافت تقاضانامه مردمی بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم و تصمیم نهایی را می‌گیریم.