تاریخ : 1393,چهارشنبه 19 شهريور21:26
کد خبر : 141751 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

علی دایی به برکناری‌ خود واکنش نشان داد

خبرنامه دانشجویان ایران: سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افتخارم این است که روزی احمدی‌نژاد مرا برکنار کرد و امروز وزیر ورزش چنین کاری با من کرد.

به گزارش فارس‌، علی دایی که پس از برکناری‌اش در ورزشگاه درفشی‌فر خاضر شده بود در خصوص این مسئله اعلام کرد: به نظرم هر سرمربی یک روز به تیم می‌آید و یک روز هم می‌رود به هر حال برای من هم این اتفاق رخ می‌داد. مگر من چند سال پیش راحت از پرسپولیس نرفتم. من دنبال این مسائل نیستم اما روش غلطی در پیش گرفته شده است.

وی ادامه داد:‌ با توجه به مسائلی که به وجود آمده بود از اسفند سال قبل می‌دانستیم که به دنبال این مسائل هستند از زمانی که من و آقای رحیمی آمدیم مشکلات از روز اول آغاز شد من سال قبل حرف‌هایی زدم که از همان موقع آقایان نمی‌خواستند افرادی چون ما به کار خود ادامه دهیم و حالا این موضوع را عملی کردند. همه جور کاری کردند از روزی که تیم برای این فصل تشکیل می‌شد همه کار انجام دادند. من به تصمیم آنها احترام می‌گذارم اما روش غلطی است مگر من با سایت‌ها و رسانه‌ها قرارداد داشتم که باید برکناری‌ام را در سایت‌ها و رسانه‌ها ببینم متاسفانه این روش غلط است. اگر می‌خواهند برکنار کنند نامه‌ای بزنند و این امر را اعلام کنند.

سرمربی سابق سرخ‌پوشان تاکید کرد:افتخار می‌کنم روزی که از تیم ملی رفتم احمدی‌نژاد مرا کنار گذاشت و حالا وزیر ورزش چنین کاری انجام داد. سر من برود همیشه حقیقت را می‌گویم.