تاریخ : 1393,یکشنبه 23 شهريور20:01
کد خبر : 142103 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

سه فعال رسانه‌ای با اشاره به جزئیات منتشر نشده جلسه با خاتمی:

آقای خاتمی! «عدم تقلب» و «انتقاد به رفتار میرحسین» را علنی مطرح کنید‬

سه تن از فعالان رسانه ای در نامه ای خطاب به سید محمد خاتمی نوشتند: خاطرمان هست که در آن جلسات بر عدم تقلب گسترده در انتخابات به نحوی که نتیجه آن را دستخوش تغییر کرده باشد، تاکید کردید و حتی درباره اختلافات خود با مهندس موسوی درباره برآورد میزان رای، نحوه اعتراضات به انتخابات و هم چنین برخی رفتارها و گفتارهای شخص موسوی با ما سخن گفتید. آیا شما هم خاطرتان هست؟

خبرنامه دانشجویان ایران: سه تن از فعالان رسانه ای در نامه ای خطاب به سید محمد خاتمی نوشتند: خاطرمان هست که در آن جلسات بر عدم تقلب گسترده در انتخابات به نحوی که نتیجه آن را دستخوش تغییر کرده باشد، تاکید کردید و حتی درباره اختلافات خود با مهندس موسوی درباره برآورد میزان رای، نحوه اعتراضات به انتخابات و هم چنین برخی رفتارها و گفتارهای شخص موسوی با ما سخن گفتید. آیا شما هم خاطرتان هست؟

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عبدالمطهر محمدخانی، محمدصالح مفتاح و محسن مهدیان در نامه ای خطاب به سیدمحمد خاتمی با یادآوری اتهام فتنه و بغی رییس دولت اصلاحات پس از انتخابات 88 در این نامه افزودند: در اخبار آمده بود به نمایندگی از مجمع روحانیون مبارز برای رهبر معظم انقلاب نامه نوشته و در آن سلامتی و طول عمر ایشان را از خداوند طلب کرده اید.

پیش از این و در برخی موارد نیز رفتارهای مثبت مشابهی از شما چون مشارکت در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری دیده ایم و یا سخنانی حاکی از اصرار بر حضور در دایره انقلاب از شما شنیده ایم و در همان زمان با غصه اخبار دیدارهای شما با مجرمان و محکومان فتنه 88 و عیادت شما از زندانیان آن غائله شوم و خسارت بار را خوانده ایم. اما هرچه منتظر ماندیم تا همان اظهارات شما در جلسه مشترکمان را در مجامع رسمی و علنی بشنویم و بخوانیم، کمتر یافتیم.

در آغاز این نامه که با عنوان دبیر مجمع روحانیون به خاتمی ارسال شده، جلسه سال 90 چند تن از فعالان رسانه ای اصولگرا با خاتمی یادآوری شده و آمده است: سه سال منتظر ماندیم و بر قول اخلاقی خود مبنی بر عدم انتشار مطالب و محتویات آن جلسه در رسانه‌ها پایبند بودیم. اما حال از باب نصیحت دوستانه و تبیین موضع حکیمانه نظام اسلامی در برابر شما و همچنین دفاع از رهبر مظلوم انقلاب ناگزیر از به یادآوری برخی از مباحث آن جلسه برای شما و آگاهی جوانان و هم‌نسلان خویش شدیم.

ای کاش خودتان پیشتر این جسارت را بخرج می دادید و آنچه در آن جلسه گفتید را در علن و آشکار با مردم در میان می گذاشتید که اگر اینگونه می شد شاید از بروز بسیاری از اتفاقات ناخوشایند سالهای اخیر هم پیشگیری میشد.

این نامه می افزاید: خاطرمان هست وقتی در برابر پرسش ما واقع شدید که چرا دست رد به همه دعوت‌های خیرخواهانه رهبر انقلاب برای برگزاری جلسه و کمک به حل و فصل منطقی ماجرا در همان هفته های اول پس از انتخابات زدید، پاسخ قانع کننده ای از شما دریافت نکردیم و ما به شما گفتیم آن روز که رهبری در آن شرایط خطیر و فتنه‌گون که می‌رفت کشتی انقلاب در طوفان سهمگین بدخواهان باژگونه گردد دست یاری به سوی شما دراز کرد و شما آن را پس زدید دیگر نبایدانتظار اعتماد دوباره از سوی ایشان می داشتید. ما که گفتگویمان از خاطرمان نرفته اما آیا شما هم خاطرتان هست؟


کد خبرنگار : 19