تاریخ : 1393,یکشنبه 30 شهريور17:22
کد خبر : 142726 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

انتخاب ناظران مجلس در شورای عالی علوم

خبرنامه دانشجویان ایران: رضا صابری و قاسم احمدی لاشکی به عنوان ناظران مجلس در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شدند.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) خانه ملت، دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری را به عنوان عضو ناظر در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری در راستای موضوع ماده 3 قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب کردند.

براین اساس، از مجموع 162 آرای مأخوذه قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس با 91 رأی و رضا صابری نماینده رامیان و آزادشهر با 87 رأی، به عنوان ناظر در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شدند.