تاریخ : 1393,دوشنبه 28 مهر19:30
کد خبر : 145405 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

افزایش سهمیه عتبات دانشگاهیان

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به افزایش تعداد سهمیه عتبات دانشجویی گفت: نتایج قرعه کشی از روز ۳۰ مهرماه در سایت لبیک اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم، محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان عتبات دانشجویی اظهار داشت: 34 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور طی 6 روز گذشته جهت تشرف به عتبات در سایت لبیک ثبت‌نام کردند و نفرات برگزیده بعد از قرعه‌کشی و از روز چهارشنبه مورخ 30 مهرماه در سایت لبیک معرفی خواهند شد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص افزایش سهمیه عتبات دانشگاهیان خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد بالای دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات و طبق مذاکرات صورت گرفته با سازمان حج و زیارت سهمیه عتبات دانشگاهیان افزایش یافت و 1000 سهمیه بیشتر به دانشگاهیان تعلق گرفت.

وی افزود: به دلیل افزایش سهمیه عتبات و برنامه‌ریزی برای تاریخ‌های جدید، قرعه‌کشی بعد از قطعی شدن تاریخ‌های اعزام انجام می‌شود و نتایج قرعه کشی از روز 30 مهرماه در سایت لبیک اعلام خواهد شد.

زارع گفت: نفرات اصلی و ذخیره بعد از قرعه کشی در سایت لبیک اعلام می‌شوند و برگزیدگان بعد از اعلام نتایج باید نسبت به نهایی کردن ثبت‌نام و تحویل مدارک به دفاتر ستاد در استان‌ها اقدام کنند.