تاریخ : 1393,پنجشنبه 15 آبان20:27
کد خبر : 146870 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه ابریشم سبلان

خبرنامه دانشجویان ایران: آتش‌سوزی گسترده کارخانه ابریشم سبلان اردبیل با گذشت چندین ساعت هنوز مهار نشده و این کارخانه همچنان در آتش می‌سوزد.

به گزارش فارس، در این آتش‌سوزی گسترده که عصر امروز رخ داد، کارخانه نیمه تعطیل ابریشم سبلان اردبیل که در تولید نخ مرسیدس و پوشاک فعال است از محل انبار دچار آتش‌سوزی شده و به دلیل وسعت آتش‌سوزی هنوز نیروهای آتش‌نشانی نتوانستند آتش را مهار کنند.

مدیرعامل شهرک صنعتی استان اردبیل هنوز علت این آتش‌سوزی را نامعلوم اعلام کرد و گفت: ‌به رغم حاضر شدن اکیپ‌های آتش‌نشانی از اردبیل، نمین و فرودگاه اردبیل که تعداد آنها به 10 دستگاه می‌رسد، هنوز آتش مهار نشده است.

ابراهیم فریدی افزود: بعد از مهار آتش و ارزیابی‌هایی که انجام می‌شود علت حادثه روشن شده و در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

حریق کارخانه ابریشم سبلان که بیشتر متوجه انبار این کارخانه است به دلیل پر بودن انبار از نخ، پنبه و دیگر محصولات تولید البسه همچنان شعله‌های آتش آسمان شهرک صنعتی شماره دو اردبیل را فرا گرفته و دود غلیظ این شهرک را به کام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کارخانه ابریشم سبلان اردبیل سال 85 و با سرمایه‌گذاری 140 میلیارد ریال افتتاح شده ولی به دلیل تعطیل بودن آن در حال حاضر فعالیتی در آن انجام نمی‌شود.

این حادثه به دلیل تعطیل بودن کارخانه تلفات جانی در بر نداشته است.