تاریخ : 1393,جمعه 16 آبان18:27
کد خبر : 146901 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

عملکرد ضرغامی در فتنه ۸۸ قابل تقدیر بود

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در خصوص عملکرد رسانه ملی در بزنگاه‌ها و اتفاقات مهم تصریح کرد: عملکرد آقای ضرغامی در مناسبت‌های مهم سیاسی، مذهبی، انتخابات و مجلس بسیار خوب بود و این عملکرد موفق خصوصا در فتنه ۸۸ قابل تقدیر است.

سید رمضان شجاعی کیاسری عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم در خصوص عملکرد رسانه ملی در ده سال اخیر اظهار داشت: عملکرد شخص آقای ضرغامی قابل قبول بوده و کارنامه موفقی دارد. این مسئله خصوصا در بحران‌ها و مناسبت‌ها مشهود است.

وی در عین حال گفت: البته اداره صدا و سیما نیاز به تیم دارد؛ چراکه گستردگی کار، وسعت کار و نحوه کار می‌طلبد که یک تیم این سازمان را اداره کند. باز هم تاکید می‌کنم که شخص آقای ضرغامی عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی دارد، اما کاش در کار گروهی و تیمی بهتر عمل می‌شد.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در خصوص عملکرد رسانه ملی در بزنگاه‌ها و اتفاقات مهم تصریح کرد: عملکرد آقای ضرغامی در مناسبت‌های مهم سیاسی، مذهبی و انتخابات بسیار خوب بود و این عملکرد موفق خصوصا در فتنه 88 قابل تقدیر است.

شجاعی کیاسری در رابطه با توسعه شبکه‌های صدا و سیما نیز گفت: اگر در توسعه شبکه‌ها به شکل تخصصی عمل شود، اقدام بسیار بجا و مناسبی است، ولی متاسفانه در حال حاضر، شبکه‌های مختلف صدا و سیما نام تخصصی بودن را یدک می‌کشند، اما در واقع کار یکدیگر را انجام می‌دهند.

وی افزود: امروز در تمام شبکه‌های سیما، فیلم و مستند و برنامه‌های ورزشی و سلامت پخش می‌شود در حالی که با وجود شبکه‌های تخصصی مانند سلامت، ورزش و مستند، چنین اقدامی نمی‌تواند چندان قابل توجیه باشد.