تاریخ : 1393,شنبه 17 آبان18:06
کد خبر : 146988 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کتابی در پاسخ به پرسش کودکان از خدا

خبرنامه دانشجویان ایران:کتاب «پرسش‌های من درباره خدا» تألیف «ناصر نادری» به زودی از سوی انتشارات مدرسه برای مخاطبان کودک منتشر می‌شود.

به گزارش جهان؛ ناصر نادری، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در گفت‌وگو با فارس، از انتشار چندین کتاب تازه‌اش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کتابی را تحت عنوان «پرسش‌های من درباره خدا» برای گروه سنی کودک نوشته‌ام که در آینده نزدیک از سوی انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.
وی با بیان اینکه این اثر یک کار مذهبی است، اضافه کرد: کتاب «پرسش‌های من درباره خدا»، در حقیقت پرسش‌هایی است که کودکان درباره خدا از پدر و مادرشان می‌کنند که بنده این سوالات را با استفاده از عنصر متن و تصویر به صورت ساده و روان آن هم به شکل تصویری برای کودکان ارائه کرده‌ام.
نادری درباره کتاب «نیایش‌های کودکانه»، عنوان کرد: این کار برای مخاطبان خردسال نوشته شده است به نوعی، با استفاده از عنصر خیال و حال و هوای ذهنی و روانی کودکان سعی کرده‌ام برخی از مفاهیم دینی را در قالب نیایش به شکل جذاب و کودکانه ارائه دهم که این کتاب هم به زودی از سوی انتشارات مدرسه به چاپ خواهد رسید.
بر اساس این گزارش، ناصر نادری متولد ۱۳۴۶ در تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در حوزه فلسفه و حکمت اسلامی است که تاکنون حدود ۷۰ جلد کتاب با عناوینی «برکه آفتاب»، «به رنگ آسمان» و «یاد شیرین دوست» منتشر و به مخاطبان این عرصه، ارائه کرده است.