تاریخ : 1393,چهارشنبه 19 آذر13:28
کد خبر : 150293 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

«پرده نشین» اسلام ناب را به تصویر کشید

خبرنامه دانشجویان ایران: "پاک نیت" گفت: "پرده نشین" به دلیل برخورداری از واقعیت و به تصویر کشیدن اسلام ناب محمدی مناسب هر قشر با هر ترازی است.

"محمود پاک نیت" ایفاگر نقش اکبر آقا در سریال پرده نشین با اشاره به دلایل حضورش در این اثر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: با تماس "بهروز شعیبی" به دفتر وی رفتم و در آن زمان فیلم نامه‌ای نبود که من آن را مطالعه کنم.

وی افزود: بهروز شعیبی داستان را برای من تعریف کردند و آنجا به داستان خوب پرده نشین و شخصیت متفاوت اکبر آقا پی بردم.

پاک نیت تصریح کرد: در ابتدا قرار بود ایفاگر یک شخصیت دیگری در پرده نشین باشم که به دلیل حضور در پروژه دیگری ایفاگر کاراکتر اکبر آقا شدم.

وی با اشاره به تجربه و صداقت کارگردان این اثر گفت: تا به حال با بهروز شعیبی کار نکرده بودم ولی از همان زمان نبود فیلم نامه از صداقت وی خوشم آمد و تصمیم به همکاری با وی را گرفتم. شعیبی بسیار حرفه‌ای و با احترام با داستان و تیم مورد نظر برخورد کرد و این قابل ستایش است.

بازیگر سریال یوسف پیامبر با اشاره به حضور بازیگران پرده نشین اظهار داشت: بهروز شعیبی برای هر سکانس و حتی کوتاه ترین نقش‌ها بازیگر دعوت کرد و این کار جزء رفتار حرفه‌ای افراد با تجربه محسوب می‌شود.  

این هنرمند کشورمان درباره شخصیت اکبر آقا ابراز داشت: تا به حال این کاراکتر را بازی نکرده بودم و حساسیت و نکاتی را که شخصیت اکبر آقا داشت را بسیار دوست داشتم.

پاک نیت با اشاره به علاقه خود در خصوص آثار تاریخی و مذهبی افزود: واقعیت آثار مذهبی و تاریخی که در آن تحریف وجود نداشته باشد را بسیار دوست دارم، به این دلیل که تاریخ آیینه‌ای از گذشته ماست که در هر شرایطی چون منفی و مثبت می‌تواند الگو باشد.  

بازیگر سریال خاطرات مرد ناتمام با اشاره به پرده نشین و موضوع روحانیت اظهار داشت: تلویزیون برای اولین بار بود که به روحانیت می‌پردازد و زندگی و ارتباط ساده آنان با مردم را به تصویر می‌کشد و به عقیده من اگر کسی کار را ببیند و مخالف باشد مسلمان نخواهد بود.  

پاک نیت ادامه داد: پرده نشین براساس اسلام ناب محمدی ساخته شده و هر قشری با هر طرز تفکری می‌تواند آن را ببیند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به برخوردهایی که شده و نظرهایی که شنیده‌ام، هر قشر با هر طرز تفکری پرده نشین را پسندیده است.