تاریخ : 1393,یکشنبه 23 آذر14:18
کد خبر : 150668 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

عابدزاده به آمریکا رفت

خبرنامه دانشجویان ایران: مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال راه‌آهن برای سپری کردن تعطیلاتش به آمریکا رفت.

به گزارش فارس، احمدرضا عابدزاده مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال راه‌آهن پس از دیدار این تیم مقابل نفت، به آمریکا سفر کرد تا تعطیلات را در این کشور سپری کند و کارهای شخصی خود را انجام دهد اما گویا به دلیل اتفاقاتی که در راه‌آهن افتاده و کناره‌گیری حمید استیلی از سرمربیگری این تیم عابدزاده قصد بازگشت به ایران را ندارد.

حمید استیلی در این باره به خبرنگار فارس، گفت: عابدزاده پس از بازی ما با نفت به آمریکا رفت و قرار شده با من در تماس باشد و وضعیت راه‌آهن را جویا شود تا ببیند به ایران بازگردد یا خیر.