تاریخ : 1393,شنبه 20 دي14:58
کد خبر : 153788 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

در دانشگاه ایلام؛

کارت تغذیه دانشجویان شبانه مسدود شد

دانشجویان شبانه خوابگاه چمران وابسته به دانشگاه ایلام در هفته‌ گذشته، پس از اتمام زمان فرجه و بازگشت به شهر ایلام اطلاعیه‌ای در درب ورودی و تابلو اعلانات این خوابگاه مشاهده کردند که در آن تاکید شده بود: دانشجویان اگر شهریه‌ معوقه‌ خوابگاه خود را پرداخت نکنند، علاوه بر اخراج از خوابگاه، کارت غذایشان نیز مسدود خواهد شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: در پی اقدام مسئولان دانشگاه ایلام برای وادار کردن دانشجویان شبانه به پرداخت شهریه‌ خوابگاه، کارت تغذیه این دانشجویان مسدود شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دانشجویان شبانه خوابگاه چمران وابسته به دانشگاه ایلام در هفته‌ گذشته، پس از اتمام زمان فرجه و بازگشت به شهر ایلام اطلاعیه‌ای در درب ورودی و تابلو اعلانات این خوابگاه مشاهده کردند که در آن تاکید شده بود: دانشجویان اگر شهریه‌ معوقه‌ خوابگاه خود را پرداخت نکنند، علاوه بر اخراج از خوابگاه، کارت غذایشان نیز مسدود خواهد شد.

این در حالی است که دانشجویان دانشگاه ایلام در ایام امتحانات خود به سر می‌برند و شیوه دانشگاه در وصول مطالبات خود از دانشجویان به این طریق باعث ایجاد حاشیه‌هایی برای دانشجویان شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو