تاریخ : 1393,یکشنبه 05 بهمن00:05
کد خبر : 155594 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کمیته انضباطی AFC، فردا جواب می‌دهد

خبرنامه دانشجویان ایران: زهرا هراتیان عضو کمیته پزشکی و کمیته دوپینگ AFC، عنوان کرد که تمام مدارک پزشکی مربوط به دوپینگ بازیکن تیم ملی عراق علا عبدالزهرا را به کمیته پزشکی AFC، تحویل داد.

به گزارش "ورزش سه"، هراتیان گفت: من شب گذشته تا ساعت 3 صبح مشغول مذاکره با مسوولین کمیته پزشکی آسیا بودم. تا تمامی مدارک پزشکی مربوط به دوپینگ عبدالزهرا را در اختیار آنها بگذارم که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد و مسیولین پزشکی AFC، این مساله را تایید کردند.

گفتنی است پس از تایید کمیته پزشکی AFC، حالا پروند عبدالزهرا به کمیته انضباطی AFC، می رود تا فردا در مورد بازگشت مجدد ایران به رقابتهای آسیایی و حذف عراق از این بازیها، تصمیم گیری شود.

شانس برگشتن ایران 50 درصد است

همچنین رامین طباطبایی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در گفت‌وگو با "ورزش سه" تاکید می‌ کند شانس ایران برای پیروزی در داستان دوپینگ بازیکن عراق بیش از 50 درصد نیست.

او می‌ گوید با توجه به اینکه فیفا دوپینگ بازیکن عراقی را تایید کرده، ما به این پرونده امیدورانه تر نگاه می‌ کنیم و امیدواریم رای کمیته انضباطی ای اف سی به سود ایران باشد.

او در توضیح این موضوع که چگونه ممکن است رای به سود تغییر کند می‌ گوید: احتمال اینکه نتیجه بازی تغییر کند، 50 درصد است که البته شانس پایینی نیست. ما امیدواریم بتوانیم حقمان را از فیفا بگیریم اما اگر نشود، این حق را داریم که به دادگاه بین المللی کاس شکایت کنیم. تمام تلاشمان این است که بهترین اتفاق برای ایران بیافتد.