تاریخ : 1393,یکشنبه 05 بهمن18:03
کد خبر : 155702 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

عملکرد پشتیبانی اپراتورها نیاز به ارزیابی دارد

خبرنامه دانشجویان ایران: فقط کافیست قصد خرید یک سیمکارت یا استفاده از خدمات اینترنتی یک شرکت را داشته باشید، در این مواقع بهترین برخورد و سرعت عمل را شاهد خواهید بود.

به گزارش ‌آی‌تی‌آنالیز جالب‌تر آنکه خط مسوولان فروش شرکت‌ها معمولا اشغال نبوده و یک اپراتور با انرژی تمام حاضر به پاسخ به سوالات شماست، اما اگر سوال دیگری از مشکلات شرکت داشته باشید حتی یک کلمه پاسخ هم دریافت نکرده و شماره تلفن بخش پشتیبانی به شما داده می‌شود.
در این مواقع حتی لحن اپراتور هم تغییر کرده و طوری حرف می‌زند که انگار در حال گرفتن اوقات شریف ایشان هستید!
به این ترتیب کاربران مجبور خواهند بود زمانی مدید را پشت خطوط اشغال صرف کرده، بعد از برقراری ارتباط زمانی طولانی را در صف انتظار پاسخگویی اپراتور باشند و در نهایت نیز اگر اپراتور در تلاش اول خود نتوانست مشکل را روی دوش خود کاربر بیندازد، کار پیگیری و پیگیری برای حل مشکل تازه شروع می‌شود.
به نظر می‌رسد این موضوع یکی از اصلی‌ترین نیازها و حقوق کاربران است تا بدانند آیا یک شرکت از نظر خدمات پشتیبانی جایگاه شفاف و رتبه‌بندی شده‌ای دارد یا نه؟
از این رو به نظر می‌رسد این مهم به عهده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است که از حیث خدمات پشتیبانی به مردم اپراتورهای ارتباطی از اعم از اپراتورهای موبایل و اینترنتی را از حیث تنوع کانال‌های پشتیبانی، کیفیت و سرعت عملکرد یک ارزیابی کرده تا مردم نیز بدانند کدام اپراتور یا اپراتورها تنها تا مرحله فروش در کنار کاربرانشان نبوده و تا انتها به آنها خدمات صحیح و لازم را می‌دهند.