تاریخ : 1393,سه شنبه 14 بهمن17:00
کد خبر : 156836 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

چرا نام فیلم سجادی‌حسینی «بوفالو» است؟

خبرنامه دانشجویان ایران: کارگردان فیلم «بوفالو» درباره کنجکاوی‌ها نسبت به دلیل انتخاب این نام برای فیلمش توضیح داد و گفت: بوفالو حیوانی است که به همه چیز بسیار بی‌تفاوت است.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، کارگردان «بوفالو» افزود: سعی ام بر این بوده تا در این فیلم حرف های مورد نظرم را شفاف و صریح برای مخاطب بیان کنم از اینرو تلاش کردم با بیان متریال اولیه، مخاطب درباره این اثر سینمایی تصمیم بگیرد.

وی اظهار کرد: سلیقه شخصی من به سینمای اروپا نزدیک است و به شاخص سینمای آمریکا نزدیک نیستم زیرا این سینما بیشتر به گیشه توجه دارد.

سجادی حسینی سپس با ابراز خرسندی از همکاری با همایون اسعدیان در ساخت «بوفالو» عنوان کرد: سینما را سال ها با دستیاری و ساخت فیلم کوتاه و مستند دنبال کردم و به فیلم بلند رسیدم. برای ساخت این فیلم هم باید از همایون اسعدیان که سالها برای من نقش استاد را داشته است، بابت اعتمادی که کرد، تشکر کنم.

کارگردان «بوفالو» درباره انتخاب اسم بوفالو برای این فیلم گفت: بوفالو حیوانی است که به همه چیز بسیار بی تفاوت است و بی توجه از مزارع رد می‌شود. بوفالو در عین حال طماع است و به سراغ تمساح می‌رود تا آن را بخورد ولی آخر در دام می افتد.


کد خبرنگار : 22