تاریخ : 1393,شنبه 23 اسفند14:41
کد خبر : 160996 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

هر دم از این دانشگاه‌های شیراز بری می‌رسد؛

جشن پایان سال، بهانه جدید رقص و آواز در دانشگاه +فیلم

هنوز خبر حاشیه های حضور مطهری در دانشگاه شیراز و نیز اختلاف های دو دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز بر سر تملک برخی اراضی پایان نگرفته است که جشن پایان سال در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد شیراز نیز حاشیه ساز شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: دانشگاه های شیراز در پایان سال 93 همچنان خبر ساز است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هنوز خبر حاشیه های حضور مطهری در دانشگاه شیراز و نیز اختلاف های دو دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز بر سر تملک برخی اراضی پایان نگرفته است که جشن پایان سال در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد شیراز نیز حاشیه ساز شد.

چهارشنبه هفته گذشته دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد شیراز با رقص و آواز گروهی در صحن دانشکده مواجه شدند که بهانه جشن پایان سال و با هماهنگی مسئولان اجرا شد.

مسئولان دانشکده هنر و معماری این واحد دانشگاه آزاد به گروه نمایشی به بهانه جشن پایان سال مجوز می دهند و در نهایت حضور این گروه با حاشیه هایی همراه شده است.

همکاری سهل و آسان مسئولان دانشگاه با گروه های اینچنینی که اوج هنرنمایی شان، رقص و آواز است در حالی است که تشکل های فرهنگی این دانشکده برای کسب مجوز برنامه های خود با مشکلات بسیاری مواجه اند.

خبرنامه دانشجویان ایران با عذرخواهی از مخاطبان خود گوشه ای از این نمایش را منتشر می کند.

دانــلـود


کد خبرنگار : 22